Gość snakeman Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 witam, piszę tu po raz pierwszy, nie znam jeszcze struktury tego forum, więc, jeżeli niepotrzebnie zakładam taki wątek, to wybaczcie, ale nie udało mi się podobnego znaleźć. z resztą, w tym dziale są dwa przyklejone i jeden normalny... nie do końca to rozumiem :) do rzeczy od dwóch dni poszukuję receptury, sposobu na stworzenie materiału, który załamywałby światło, powiedzmy, jak meduza, lecz wraz z "grubością" mętniał. cały czas staram się dopasować odpowiednio materiał, wyglądający póki co jak mydło prześwietlone (od spodu!?), który stworzyłem przy pomocy jakiegoś tutoriala znalezionego w sieci (aversis). i non stop coś jest nie tak. chodzi mi o coś, co przypominałoby np. rozwodnione mleko. w szklance jest białe, ale jak się rozleje na szklanym blacie, to przepuszcza światło i jest przezroczyste :) błagam o pomoc... jestem początkujący :)
Hynol Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 Jeśli renderer to Vray to za mętnienie materiału odpowiada fog (MAŁE wartości, bo się zrobi solid) + refraction glossines mniejszy od jednego.
Gość snakeman Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 tak, wiem, ale czy fog nie zabarwia materiału na konkretny kolor? chciałbym, żeby to było białe zmętnienie, nie zakolorowanie. tak czy siak, próbuję dalej, dzięki Hynol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się