Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, piszę tu po raz pierwszy, nie znam jeszcze struktury tego forum, więc, jeżeli niepotrzebnie zakładam taki wątek, to wybaczcie, ale nie udało mi się podobnego znaleźć. z resztą, w tym dziale są dwa przyklejone i jeden normalny... nie do końca to rozumiem :)

 

do rzeczy

od dwóch dni poszukuję receptury, sposobu na stworzenie materiału, który załamywałby światło, powiedzmy, jak meduza, lecz wraz z "grubością" mętniał.

cały czas staram się dopasować odpowiednio materiał, wyglądający póki co jak mydło prześwietlone (od spodu!?), który stworzyłem przy pomocy jakiegoś tutoriala znalezionego w sieci (aversis). i non stop coś jest nie tak.

 

chodzi mi o coś, co przypominałoby np. rozwodnione mleko. w szklance jest białe, ale jak się rozleje na szklanym blacie, to przepuszcza światło i jest przezroczyste :)

 

błagam o pomoc... jestem początkujący :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 821
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli renderer to Vray to za mętnienie materiału odpowiada fog (MAŁE wartości, bo się zrobi solid) + refraction glossines mniejszy od jednego.

Napisano

tak, wiem, ale czy fog nie zabarwia materiału na konkretny kolor? chciałbym, żeby to było białe zmętnienie, nie zakolorowanie. tak czy siak, próbuję dalej, dzięki Hynol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności