Napisano 3 Listopad 200816 l W wielu tutorialach pokazany jest finalny model o kremowym kolorze. Tu podaje link do takiego tutoriala http://www.highend3d.com/maya/tutorials/modeling/polygon/Dave-Ks-Poly-Head-Modeling-Tutorial-303.html Chodzi mi o tą głowę po lewej stronie. Nie wiem jaką funkcję trzeba urzyc żeby uzyskać taki efekt. Proszę pomóżcie, w Mayi jestem zielony i duzo jeszcze musze sie nauczyc i dla was takie banalne pytania sa głupie ale mi bardzo to pomoże:) Dziekuje za odpowiedzi
Napisano 3 Listopad 200816 l Witam, nie napisales co chcesz uzyskac ale moze ci chodzi o ambient occlusion pozdro
Napisano 3 Listopad 200816 l dzieki za linka podobny efekt do tego o ktory sie pytalem :) A chodzilo mi o to żeby mój model ktory wyglada np jak ta glowa potwora w linku by po dodaniu jakiegos efektu wygladał jak głowa obok w linku. Nie wiem czy zrozumiale napisalem:P By model był bardziej 'milszy' i 'gladki' Dzie za odpowiedz
Napisano 4 Listopad 200816 l szybka odpowiedz na pytanie :) w scenie 2 zrodla swiatla w moim przypadku sa to swiatla sferyczne typu area o kolorach niebieskim i zoltym + niewidoczny plane w scenie z kolorem lakko brazowym dla swiatla odbitego od powierzchni i lekkie dopelnienie calosci z environment lekko kremowe pozatym dla uwidoczenienia detali shader dirt.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto