Gość kakaku Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 W wielu tutorialach pokazany jest finalny model o kremowym kolorze. Tu podaje link do takiego tutoriala http://www.highend3d.com/maya/tutorials/modeling/polygon/Dave-Ks-Poly-Head-Modeling-Tutorial-303.html Chodzi mi o tą głowę po lewej stronie. Nie wiem jaką funkcję trzeba urzyc żeby uzyskać taki efekt. Proszę pomóżcie, w Mayi jestem zielony i duzo jeszcze musze sie nauczyc i dla was takie banalne pytania sa głupie ale mi bardzo to pomoże:) Dziekuje za odpowiedzi
piszpan Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 Witam, nie napisales co chcesz uzyskac ale moze ci chodzi o ambient occlusion pozdro
Gość kakaku Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 dzieki za linka podobny efekt do tego o ktory sie pytalem :) A chodzilo mi o to żeby mój model ktory wyglada np jak ta glowa potwora w linku by po dodaniu jakiegos efektu wygladał jak głowa obok w linku. Nie wiem czy zrozumiale napisalem:P By model był bardziej 'milszy' i 'gladki' Dzie za odpowiedz
Rascal Napisano 4 Listopad 2008 Napisano 4 Listopad 2008 szybka odpowiedz na pytanie :) w scenie 2 zrodla swiatla w moim przypadku sa to swiatla sferyczne typu area o kolorach niebieskim i zoltym + niewidoczny plane w scenie z kolorem lakko brazowym dla swiatla odbitego od powierzchni i lekkie dopelnienie calosci z environment lekko kremowe pozatym dla uwidoczenienia detali shader dirt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się