Napisano 3 Listopad 200816 l witam pierwszem , moze drugie powazniejsze zmagania z exteriorem. Poki co bryla budynku jest wymodelowana i powoli przystepuje do materialow :) jezeli chodzi o sam budynek to jest troche zmieniony- dodany jest jeden modul w szerokosci budynku, reszta konstrukcji po wnikliwej analizie POWINNA sie zgadzac :) niewiele mozna jeszcze powiedziec o samym swietle bo go nie ma.. ale chetnie wysluchalbym uwag i wskazowek odnosnie reszty. oryginal: http://www.pushpullbar.com/forums/showthread.php?t=1031
Napisano 4 Listopad 200816 l ...niewiele mozna jeszcze powiedziec o samym swietle bo go nie ma.. ale chetnie wysluchalbym uwag i wskazowek odnosnie reszty. Niewiele można powiedzieć odnośnie reszty bo jej nie widać ;) Skoro zabrałeś się za texturowanie tzn masz model skończony to pokaż ten model bliżej:) W zasadzie budynek jak dla mnie strasznie paskudny (mówię o oryginale:) dlatego musisz nadrobić modelem teksturą i światełkiem ;) pokazać warsztat :) powodzenia
Napisano 4 Listopad 200816 l Co to ma być? Wygląda jak fragment fabryki z lat 70-tych. Technicznie kilka boxów z otworami. Ciężko cokolwiek oceniać.
Napisano 4 Listopad 200816 l Autor o architekturze mozna by bylo dyskutowac. wg mnie budynek bardzo dobrze wpisuje sie w otoczenie. nie wszystko musi byc 'szalone' zeby bylo dobre. nie zaglebialem sie dokladnie z czego slynie ta miejscowosc. moze wlasnie nawzuje do tamtejszej architektury- kontrast bylby nie trafiony. co do modelu to zgadzam sie :) nic odwaznego, ale nie zaczyna sie od gornej polki :)
Napisano 4 Listopad 200816 l Budynek paskudny, tak wg mnie, a jesli wpasowuje sie w otoczenie, to znaczy ze otoczenie musi byc rownie paskudne :) A za zaczynanie od miejszych projektow, pozostaje tylko pochwalic :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto