plug Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Witam, mam problem z animacja w maxie, potrafie ustawic sobie klatki i pozostałe bajery, ale strasznie długo mi renderuja sie klatki. Prosta animacja (obrót kamery) liczyła sie 4 dni...w koncu skonczyłam na Artlantisie. Czy to jest wina ustawien renderingu ,za duza ilsc klatek czy zbyt duzo odbic, swiatła..? Albo moze jest to normalne i lepiej z animacjami przerzucic sie na cos innego? Mozliwe ze jest to juz na forum ,ale nie znalazłam. Pozdrawiam
soshka.cg Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 :) Szczegółowa odpowiedź na twoje pytanie zajęła by 4 dni ;) i więcej Ogólna to taka, że wszystko może mieć wpływ na długość renderingu - materiały, światełko, Gi,ilość klatek itd itd...
mirach Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Boirac pod uwage ze nie podales ani renderea, ani zadnych ustawien nie pokazales, to w sumie nie wiem co ci mozna poradzic innego niz to co soska napisal.
plug Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 V-ray, 15 klatek, troche odbic, troche odbic. To miała byc naprawde prosta animacja. Przesle potem ustawienia rendera i zdjecie.
mirach Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Vraya da sie bardzo ladnie optymalizowac pod animacje gdzie tylko kamera sie rusza. Prekalkulowac Irr Mape i Lighcashe (mozna dozucic glossy reflections do LC, tez przyspiesza i zapobiega migotaniu glossy). Jak pokazesz ustawienia to bedzie mozna cos konkretniej poradzic.
plug Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 jakie konkretnie potrzebujesz ustawienia?
mirach Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Rendera. Btw, zapoznales sie moze z tym? http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_imap2.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się