Napisano 8 Listopad 200816 l Modeluje trase do gry. Wyglada to tak: http://www.d-nowak.neostrada.pl/ Trase kleilem z mniejszych elementow. Kiedy juz cala wymodelowalem pogrupowalem wszystkie elementy. I tutaj zaczyna sie problem. Trasa ma 8km dlugosci (85 tys vertexow) i jak chce teraz modelowac jej ksztalt, wysokosc itp za pomoca editable mesh - vertex - soft selection to moj komp staruszek (p4 2,4 ghz) nie wyrabia. Wszystko w viewporcie klatkuje jak cholera. Czy macie jakas propozycje co mozna zrobic zeby chociaz troche zwiekszyc wydajnosc pracy? Czy niestety bede musial zmienic maszyne...
Napisano 8 Listopad 200816 l Podziel sobie całość na mniejsze kawałki za pomocą opcji "Detach". Gdy skończysz zabawę z kawałkami złącz je na powrót przez "Attach", zaznacz wszystkie wierzchołki i użyj "Weld".
Napisano 8 Listopad 200816 l ponoc takie rzeczy jak szybkosc dzialania z soft selection na meshach poprawiali w wersji 2008, ale do konca to nie wiem, wciaz na 9 siedze:) A p4 2.4 ghz do gamemodelingu w sam raz :)