Dawidchz Napisano 8 Listopad 2008 Share Napisano 8 Listopad 2008 Modeluje trase do gry. Wyglada to tak: http://www.d-nowak.neostrada.pl/ Trase kleilem z mniejszych elementow. Kiedy juz cala wymodelowalem pogrupowalem wszystkie elementy. I tutaj zaczyna sie problem. Trasa ma 8km dlugosci (85 tys vertexow) i jak chce teraz modelowac jej ksztalt, wysokosc itp za pomoca editable mesh - vertex - soft selection to moj komp staruszek (p4 2,4 ghz) nie wyrabia. Wszystko w viewporcie klatkuje jak cholera. Czy macie jakas propozycje co mozna zrobic zeby chociaz troche zwiekszyc wydajnosc pracy? Czy niestety bede musial zmienic maszyne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 8 Listopad 2008 Share Napisano 8 Listopad 2008 Podziel sobie całość na mniejsze kawałki za pomocą opcji "Detach". Gdy skończysz zabawę z kawałkami złącz je na powrót przez "Attach", zaznacz wszystkie wierzchołki i użyj "Weld". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Listopad 2008 Share Napisano 8 Listopad 2008 ponoc takie rzeczy jak szybkosc dzialania z soft selection na meshach poprawiali w wersji 2008, ale do konca to nie wiem, wciaz na 9 siedze:) A p4 2.4 ghz do gamemodelingu w sam raz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi