artz Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Nie mogę znaleźć odpowiedzi na jak się wydaje dość proste pytanie, jak orócić obiekt (walec) wokół osi biegnącej wzdłuż niego. Walec jest dowolnie zorientowany w scenie a ja chciałbym znaleźć jego oś obrotu która biegnie wzdłuż niego. Dałbym rady to zrobić za pomocą szarego gizma obrotu które zawsze jest równoległe do ekranu i oś wzdłuż której obraca to gizmo obiekt, jest prostopadła do ekranu, ale wtedy musiałbym znaleźć sposób na ustawienie boku walca (czyli tej płaszczyzny w kształcie koła) dokładnie równolegle do ekranu. Jest na to jakiś sposób?
arev Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Obok narzędzi transformacji jest takie rozwijane okienko: Wybierz z niego opcję "Local".
Rekomendowane odpowiedzi