Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Scenkę tą robie z jednego zdjęcia, z miejsca w którym nigdy nie byłem, ale mam nadzieje że się podoba :D

Taki pierwszy test:

test2rt0.th.jpgthpix.gif

Render time ok 5 min

Poly count ok 1mln

I jeszcze jedno pytanie czy na displacementa maxowego można wrzucić mapke Normal Bump i podstawić po nią mapę normal z mapką disp ?

jezeli tak to jakie ustawienia bo mi wyskakują błędy :/

 

PS: Sory za mała rozdziałke...

C&C

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomodeluj jeszcze zanim cos wrzucic bo jak na razie nie wiele do oceny, wrzuc tez to zdjecie z ktorego modelujesz

Zywoplocik wyglada fajnie blisko, ale robi sie jakis powtarzalny i plaski dalej. Teksura na ziemi kiepskawa. Zrobiles tylko tyle i masz juz 1mln poly? Troszke przyduzo, chyba ze wymodelowales caly ten zywoplot to sie nie dziwie.

Napisano

Aha, to sorry, ale co chcialbys zeby bylo ocenione? Model z Ivy gena? Zdjecie bardzo fajne i jezeli sie przylozysz to wyjdzie praca rewelacyjna. I duzo lepiej bedzie wygladal tam murek niz ten zywoplot. Jesli juz to pozwol mu rosnac z drugiej strony i tylko zwisac po tej widocznej na kadrze. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

co do problemu opisanego w pierwszym poscie:

error1ed2.th.jpgthpix.gif

co z tym zrobić?

Takie przerwy w murku :/

 

PS: juz jutro próby z IVY :D

Napisano

zaznacz cały murek i zwelduj (jak bedzie trzeba to zwieksz czy tam zmniejsz treshold) albo spróbuj uzyć modyfikatora Cap Holes

Napisano
  • Autor

kamil cap holes poprostu zamyka bryłe a ja mam inny problem (wszystkie vertexy sa zweldowane) to jest chyba jakiś bug displacementa (moze zle ustawione opcje w renderze :/) który poprostu "dzieli" oobjekt na edgesach...

 

ustawienia w mentalu:

edge lenght 1,5 pix

Max disp 1

max subdiv 4k (16k bylo to samo)

zaznaczone view i smoothing

 

ustawienia materialu (Arch & Design (mi))

bump 0,3 - normal bump gdzie podstawione są dwie mapki

normal i bump

displacement 0,03 (przy więkrzych robiło efekty z filmu sci-fi :P):

oczywiście bitmap :D

 

na standardzie (materiał) - to samo było :/

 

PS: Dzięki za zainteresowanie tematem :D

 

EDIT: czy warto modelować dach ( w sensie dachowek )?

Edytowane przez Yasutoco

Napisano
  • Autor

mały update :D

uv domku:

domektest1jq2.jpg

w800.png

 

z płotem trzeba bylo odznaczyć opcje smoothing w mentalu :O troche innaczej ostatecznie sie udało...

w jakiej rozdzielczości powinna być tex podloża bo jest niewyraźna na renerze 800/600 (jest 2048/2048)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności