Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Scenkę tą robie z jednego zdjęcia, z miejsca w którym nigdy nie byłem, ale mam nadzieje że się podoba :D

Taki pierwszy test:

test2rt0.th.jpgthpix.gif

Render time ok 5 min

Poly count ok 1mln

I jeszcze jedno pytanie czy na displacementa maxowego można wrzucić mapke Normal Bump i podstawić po nią mapę normal z mapką disp ?

jezeli tak to jakie ustawienia bo mi wyskakują błędy :/

 

PS: Sory za mała rozdziałke...

C&C

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomodeluj jeszcze zanim cos wrzucic bo jak na razie nie wiele do oceny, wrzuc tez to zdjecie z ktorego modelujesz

Zywoplocik wyglada fajnie blisko, ale robi sie jakis powtarzalny i plaski dalej. Teksura na ziemi kiepskawa. Zrobiles tylko tyle i masz juz 1mln poly? Troszke przyduzo, chyba ze wymodelowales caly ten zywoplot to sie nie dziwie.

Napisano

Aha, to sorry, ale co chcialbys zeby bylo ocenione? Model z Ivy gena? Zdjecie bardzo fajne i jezeli sie przylozysz to wyjdzie praca rewelacyjna. I duzo lepiej bedzie wygladal tam murek niz ten zywoplot. Jesli juz to pozwol mu rosnac z drugiej strony i tylko zwisac po tej widocznej na kadrze. Powodzenia.

Napisano (edytowane)

kamil cap holes poprostu zamyka bryłe a ja mam inny problem (wszystkie vertexy sa zweldowane) to jest chyba jakiś bug displacementa (moze zle ustawione opcje w renderze :/) który poprostu "dzieli" oobjekt na edgesach...

 

ustawienia w mentalu:

edge lenght 1,5 pix

Max disp 1

max subdiv 4k (16k bylo to samo)

zaznaczone view i smoothing

 

ustawienia materialu (Arch & Design (mi))

bump 0,3 - normal bump gdzie podstawione są dwie mapki

normal i bump

displacement 0,03 (przy więkrzych robiło efekty z filmu sci-fi :P):

oczywiście bitmap :D

 

na standardzie (materiał) - to samo było :/

 

PS: Dzięki za zainteresowanie tematem :D

 

EDIT: czy warto modelować dach ( w sensie dachowek )?

Edytowane przez Yasutoco
Napisano

mały update :D

uv domku:

domektest1jq2.jpg

w800.png

 

z płotem trzeba bylo odznaczyć opcje smoothing w mentalu :O troche innaczej ostatecznie sie udało...

w jakiej rozdzielczości powinna być tex podloża bo jest niewyraźna na renerze 800/600 (jest 2048/2048)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności