Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Scenkę tą robie z jednego zdjęcia, z miejsca w którym nigdy nie byłem, ale mam nadzieje że się podoba :D

Taki pierwszy test:

test2rt0.th.jpgthpix.gif

Render time ok 5 min

Poly count ok 1mln

I jeszcze jedno pytanie czy na displacementa maxowego można wrzucić mapke Normal Bump i podstawić po nią mapę normal z mapką disp ?

jezeli tak to jakie ustawienia bo mi wyskakują błędy :/

 

PS: Sory za mała rozdziałke...

C&C

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomodeluj jeszcze zanim cos wrzucic bo jak na razie nie wiele do oceny, wrzuc tez to zdjecie z ktorego modelujesz

Zywoplocik wyglada fajnie blisko, ale robi sie jakis powtarzalny i plaski dalej. Teksura na ziemi kiepskawa. Zrobiles tylko tyle i masz juz 1mln poly? Troszke przyduzo, chyba ze wymodelowales caly ten zywoplot to sie nie dziwie.

Napisano

Aha, to sorry, ale co chcialbys zeby bylo ocenione? Model z Ivy gena? Zdjecie bardzo fajne i jezeli sie przylozysz to wyjdzie praca rewelacyjna. I duzo lepiej bedzie wygladal tam murek niz ten zywoplot. Jesli juz to pozwol mu rosnac z drugiej strony i tylko zwisac po tej widocznej na kadrze. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

co do problemu opisanego w pierwszym poscie:

error1ed2.th.jpgthpix.gif

co z tym zrobić?

Takie przerwy w murku :/

 

PS: juz jutro próby z IVY :D

Napisano

zaznacz cały murek i zwelduj (jak bedzie trzeba to zwieksz czy tam zmniejsz treshold) albo spróbuj uzyć modyfikatora Cap Holes

Napisano
  • Autor

kamil cap holes poprostu zamyka bryłe a ja mam inny problem (wszystkie vertexy sa zweldowane) to jest chyba jakiś bug displacementa (moze zle ustawione opcje w renderze :/) który poprostu "dzieli" oobjekt na edgesach...

 

ustawienia w mentalu:

edge lenght 1,5 pix

Max disp 1

max subdiv 4k (16k bylo to samo)

zaznaczone view i smoothing

 

ustawienia materialu (Arch & Design (mi))

bump 0,3 - normal bump gdzie podstawione są dwie mapki

normal i bump

displacement 0,03 (przy więkrzych robiło efekty z filmu sci-fi :P):

oczywiście bitmap :D

 

na standardzie (materiał) - to samo było :/

 

PS: Dzięki za zainteresowanie tematem :D

 

EDIT: czy warto modelować dach ( w sensie dachowek )?

Edytowane przez Yasutoco

Napisano
  • Autor

mały update :D

uv domku:

domektest1jq2.jpg

w800.png

 

z płotem trzeba bylo odznaczyć opcje smoothing w mentalu :O troche innaczej ostatecznie sie udało...

w jakiej rozdzielczości powinna być tex podloża bo jest niewyraźna na renerze 800/600 (jest 2048/2048)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.