Skocz do zawartości

Yasutoco

Members
  • Liczba zawartości

    227
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdynia

Yasutoco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. hmm jest multiplatform, multilight i wg ale gdzie jest ikonka fast?
  2. Sorry ale mt mi do nieczego nie jest potrzebne bo ipod i tak moze sobie grac w bg, safari zmiata z powierzchni ziemi opere mobile na parę dobrych km, a funkcjonalnosc urzadzenia jest 10x niz wm, spr zrobic szybko zdjęcie htc urzadzeniem to szybciej ludzie odejdą i pomyslą ze juz zrobiłes niz wlaczysz aparat w PDA... Nezumi to przez ip bo wczoraj pisałem własnie z niego, w słowniku wg apple tak trza pisac po polskiemu, po za tym opuszczałem trochę lekcji polskiego. iPhone jest telefonem o ogromnej funkcjonalności, iPhone to nie iPDA i dzięki bogu. tylko muddy za tyle samo kupisz ip i htc cruis'a albo diamonda (ktory wg mnie jest jeszcze wolniejszy od cruise'a) Wg mnie nad jabłkiem apple powinno być jeszcze logo windowsa to by nikt na to fajne urządzonko nie jechał, bo by nikt nie kupił. tak na nvidie tegre to nie tylko ty czekasz... nie słyszałem też o Snapgragonie, ciekaw jestem ile będzie trzymać bateria...
  3. szkoda ze sa zakonczone z tyłu 2 loopy tak brzydko :/ reszta to tylko przyciski z przodu kolo joya maja chamfer i sdtaja od jaya dziwnie... z materiałami bedzie piknie
  4. bardziej powinienes pójść w elektryke bo przeciez perpetum mobile to samonapędzająca się maszyna a jak musisz dokładac paliwa to nie to samo ... Muminek dobrze mówi. sam chcialem robic ten temat ale teraz nie mam zadnego :/
  5. Yasutoco

    modo 401

    no troche nowosci się pojawilo :D jeżeli chodzi o modeling... Choć chyba niedawno widziałem plugin do modo do robienia okienek drzwi i profili za nie malo bo 150$. teraz to chyba nie bedzie się opłacalo modelić w maxie xsi i innych :P Osobiście jestem przyzwyczajony do modo i nie wiem czy coś innego mi moze podpasowac. Luxology zrobiło facelifting interface'u i teraz jest coś podobnego do drop-listów podobnych do maxa- tylko ładniejszych ( kto na to patrzy)
  6. na masce masz niewielkie krzywizny (przetłoczenie) i te cos od znaczka jest ostro zakonczone a nie powinno. szyby coś tak jakby render nie dawal rady albo model cos zalatywal(od razu modeluj 2 strony szyb - lepiej bedzie się renderowac) Przetłoczenie na przenim zderzaku jest krzywe ( nad wlotami ). Drzwi za słaba krawedź (wyostrz dodajac jednego edga albo zweź chamfera). Światło tylnie chyba się innaczej zakańcza do środka tam powinna być ostra krawędź. łączenia zderzaka z karoserią "za słabe". coś zajeżdża krzywizna z tylnego dyfuzora :/ jak na razie nie duzo blędów jakiś 1,5 h poprawiania mam nadzieje ze pomoglem
  7. Yasutoco

    Unwrella 2

    Nie widziałem jeszcze tego pluginu na żywo ale wersja 2 wprowadza głównie manualne seamy... tak jest przynajmniej na stronie
  8. na moim xp32 wszystko działa tylko wolniej jak cs3 pakiet moze to tylko kwestia ustawien ale coś mnie coraz mniej przekonuje ta 4... moze na nowym sprzęcie z vistą na pokladzie :) PS: co do xp64 bit warto looknąć na str adobe: http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=kb404898#supported - tabelka
  9. jak mini to tylko org. proszę. zresztą rób jak chcesz EDIT: tez mam chętke na model mini :D moze minibitwa ?
  10. blood brother co ty gadasz? wystaczy je ladnie poustawiać w 3d i shopie spr do linijek :P No jak na razie to mało:/ człowieku jak ty mozesz pracować z tym czymś po prawej na górze viewportu ? tylko nie mów ze urzywasz nav bara jeszcze ? to w maxie 2009 to totalny niewypał jak dla mnie
  11. mały update :D uv domku: z płotem trzeba bylo odznaczyć opcje smoothing w mentalu :O troche innaczej ostatecznie sie udało... w jakiej rozdzielczości powinna być tex podloża bo jest niewyraźna na renerze 800/600 (jest 2048/2048)
  12. tez zastanawiam się jak odebrać polaczenie :P
  13. no i wyszło na jaw najpopularniejszy program w Polsce jest najwolniejszy z całej wielkiej trójki...
  14. kamil cap holes poprostu zamyka bryłe a ja mam inny problem (wszystkie vertexy sa zweldowane) to jest chyba jakiś bug displacementa (moze zle ustawione opcje w renderze :/) który poprostu "dzieli" oobjekt na edgesach... ustawienia w mentalu: edge lenght 1,5 pix Max disp 1 max subdiv 4k (16k bylo to samo) zaznaczone view i smoothing ustawienia materialu (Arch & Design (mi)) bump 0,3 - normal bump gdzie podstawione są dwie mapki normal i bump displacement 0,03 (przy więkrzych robiło efekty z filmu sci-fi :P): oczywiście bitmap :D na standardzie (materiał) - to samo było :/ PS: Dzięki za zainteresowanie tematem :D EDIT: czy warto modelować dach ( w sensie dachowek )?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności