Yasutoco Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Scenkę tą robie z jednego zdjęcia, z miejsca w którym nigdy nie byłem, ale mam nadzieje że się podoba :D Taki pierwszy test: Render time ok 5 min Poly count ok 1mln I jeszcze jedno pytanie czy na displacementa maxowego można wrzucić mapke Normal Bump i podstawić po nią mapę normal z mapką disp ? jezeli tak to jakie ustawienia bo mi wyskakują błędy :/ PS: Sory za mała rozdziałke... C&C
ndru Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Pomodeluj jeszcze zanim cos wrzucic bo jak na razie nie wiele do oceny, wrzuc tez to zdjecie z ktorego modelujesz Zywoplocik wyglada fajnie blisko, ale robi sie jakis powtarzalny i plaski dalej. Teksura na ziemi kiepskawa. Zrobiles tylko tyle i masz juz 1mln poly? Troszke przyduzo, chyba ze wymodelowales caly ten zywoplot to sie nie dziwie.
Yasutoco Napisano 11 Listopad 2008 Autor Napisano 11 Listopad 2008 cały żywoplocik jest z IVY generatora a zdjęcie: http://pixdaus.com/single.php?id=36656 Maluje ciagle ile sie da Co do zdjęcia to nie modeluje dokladnie co jest na zdjęciu tylko troche z bani jade :D
ndru Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 Aha, to sorry, ale co chcialbys zeby bylo ocenione? Model z Ivy gena? Zdjecie bardzo fajne i jezeli sie przylozysz to wyjdzie praca rewelacyjna. I duzo lepiej bedzie wygladal tam murek niz ten zywoplot. Jesli juz to pozwol mu rosnac z drugiej strony i tylko zwisac po tej widocznej na kadrze. Powodzenia.
Yasutoco Napisano 11 Listopad 2008 Autor Napisano 11 Listopad 2008 co do problemu opisanego w pierwszym poscie: co z tym zrobić? Takie przerwy w murku :/ PS: juz jutro próby z IVY :D
kamil.ochel Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 zaznacz cały murek i zwelduj (jak bedzie trzeba to zwieksz czy tam zmniejsz treshold) albo spróbuj uzyć modyfikatora Cap Holes
Yasutoco Napisano 12 Listopad 2008 Autor Napisano 12 Listopad 2008 (edytowane) kamil cap holes poprostu zamyka bryłe a ja mam inny problem (wszystkie vertexy sa zweldowane) to jest chyba jakiś bug displacementa (moze zle ustawione opcje w renderze :/) który poprostu "dzieli" oobjekt na edgesach... ustawienia w mentalu: edge lenght 1,5 pix Max disp 1 max subdiv 4k (16k bylo to samo) zaznaczone view i smoothing ustawienia materialu (Arch & Design (mi)) bump 0,3 - normal bump gdzie podstawione są dwie mapki normal i bump displacement 0,03 (przy więkrzych robiło efekty z filmu sci-fi :P): oczywiście bitmap :D na standardzie (materiał) - to samo było :/ PS: Dzięki za zainteresowanie tematem :D EDIT: czy warto modelować dach ( w sensie dachowek )? Edytowane 12 Listopad 2008 przez Yasutoco
Yasutoco Napisano 14 Listopad 2008 Autor Napisano 14 Listopad 2008 mały update :D uv domku: z płotem trzeba bylo odznaczyć opcje smoothing w mentalu :O troche innaczej ostatecznie sie udało... w jakiej rozdzielczości powinna być tex podloża bo jest niewyraźna na renerze 800/600 (jest 2048/2048)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się