Napisano 28 Luty 200421 l witam, zajalem sie znowu teksturka :P... tym razem sama glowa bo nie chce mi sie partolic calego modelu... w sumie nie za bardzo mi wyszla, ale tekstura jest tutaj wazna... otoz: i tekstura jakby ktos chcial mi pomoc, bo pewnie duzo jest zle. oczy sa dorabiane na szybko, wiec nie oceniac tego akurat prosilbym :)... i czy ostrosc jest wystarczajaca? acha, i jeszcze kolor twarzy czy gut ;)... dzieki z gory za belty :)
Napisano 29 Luty 200421 l Bełt Bleeee Plee bełt :P Załóżmy że teksturka może być, ale model to chyba nie jest lp do kl :) bo trochę dużo fejsów ma.
Napisano 29 Luty 200421 l Autor ehh sama glowa, co to by bylo :)... to jest tylko test teksturek :D...
Napisano 29 Luty 200421 l No texturka fajna ..o wiele lepiej sie prezentuje sama niz na modelu.. pododawaj jakies niedoskonalosci skory itp jakies bable itp zeby nie byla taka jasna.. zapowiada sie niezle :)
Napisano 1 Marzec 200421 l Autor hmm dorobilem conieco w teksturze... troche przerobilem model... srednio mi sie to podoba :)... nadal mi sie cos kolor skory nie podoba :PP... czekam na beszty i belty :D
Napisano 1 Marzec 200421 l beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt :P Z tymi wąsami i bródką to przesadziłeś. Może daj troszkę mniejsze te zmarszczki wokół ust.
Napisano 1 Marzec 200421 l Autor wiem chcialem z niego zrobic starucha a potem nie chcialo mi sie juz rysowac tyle tch zmarszczkow ;)... moze siade jeszcze d oniego, bo ruchu nie mam w interessie :D
Napisano 2 Marzec 200421 l Autor aaa mata update skasowalem wasy... koncze prace nad nim. dzieki za komentarze :D... master :)... i maggem... za reszte to ja sie jescze rozlicze ;D
Napisano 2 Marzec 200421 l wiecej!! wiecej!! - znaczy sie tego wszystkiego - pobaw sie kolorem!! jakies inne nieregularnosci niz tylko zmarszczki!! - szybciej!! wiecej!! lepiej!! uaaaa
Napisano 2 Marzec 200421 l siema ziom moim skromnym zdaniem moglbys sie powbawic w wieksze nierownosci (jakies blizny po poparzeniach , zadrapania po wylazeniu z grobu :) cera (?) powinna byc bardziej \"ziemista\" grudy syfy zgniliznai gangrena :) nike wkleje ci linkow do zdjeci czegos takiego bo wlasnie koncze sniadanie ale wiesz co chodzi :>
Napisano 2 Marzec 200421 l oczy !! oczy !! To podstawa. Wyglada raczej jak przepracowany i senny urzednik niz jak demon.
Napisano 2 Marzec 200421 l Autor ehh... panowie, on nie ma wygladac jak demon a co dopiero wychodzic z grobu :|... to taka po prostu glowa, cwiczenie powiedzialbym... ftorek - pobawic sie kolorem, czyli dodac inne barwy - nie rozmiem... czesto to slysze, ale raczej w pracach 2d,a nie w teksturach... noa le coz, nie znma sie :D... z oczami sie zgadzam aczkolwiek musze przeczytac jakies tutki n ten ttematt... poki co prosilbym aby nie patrzec na niego jak na urzednika :| ani tym bardziej potwora wstajacego z grobu... co do tych blizn syfow itd... to raczej kiepsko by to wyszlo, gdyz tekstura jest odbijana lustrzanie a raczej symetryczne blizny i gangreny w gre nie wchodza :)... mimo to dzieki za komentarze. widze zze moj post o tym, ze nik tnie pisze zadzialal hehe... dzieki raz jeszcze :)
Napisano 2 Marzec 200421 l Za płaskie kolorki - takie jednolite - teksturka do porawy darkelf:P Poxdr Giorgione
Napisano 3 Marzec 200421 l Autor mam pyttanko... czym rysujecie, dodgem i burnem czy jakos inaczej? bo jezeli tym 1wszym to nie wiem jak mam zrobic niejednolite kolorki :P
Napisano 3 Marzec 200421 l Diwna ta głowa. szczególnie drażnią mnie oczy takie szparki nie ludzkie moim zdaniem powinny być bardziej okrągłe. zmarszczki sa tak w nietypowych miejscach że ogólnie nie trzyma się to kupy. Ogólnie kontrast jest za mały pryszcze przyklejone jak u pana Kleksa, usta pociągnął bym innym kolorkiem bo sa nijakie może fiolet lub cos podobnego. Niestety nie podoba mi się. Acha i dziwnie nos wygląda jak dziób u ptaka.
Napisano 3 Marzec 200421 l hmm nos nie dziwne ze tak wyglada, bo taki mial szpakowaty wyjsc. w sumie postac nei miala jakiejs fabuly i chyba dlatego jest bez ladu i skladu :)... jedni go potraktowali jako demona, drudzy jako jakeigostam urzednika :)
Napisano 3 Marzec 200421 l Hym nawek jak jest szpakowaty czy haczykowaty to ma jakąś grubość a nie taka ostra krawędź co powoduje że wygląda jak dziób:]
Napisano 3 Marzec 200421 l Autor chodzi ci o model czy teksture?... bo jesli o model to lp i jakos mi nie przyszlo do glowy ze przez 1 poligon nos przeksztalca sie w dziub. :)
Napisano 4 Marzec 200421 l ja bym mu bardziej zaznaczyl szpare w miedzy wargami i w ogle podniosl konstrast ciut - tak w ogole - sluchaj sody :D
Napisano 4 Marzec 200421 l Autor dobra, juz dalem sobie spokoj z teksturka, musze zrobic cos sensownego bo widze ze cwiczenia troche nie za bardzo sa... ze tak powiem rozumiane.
Napisano 4 Marzec 200421 l Z tym nosem chodziło mi o dodanie poligonów żeby nie był taki ostry a jak ćwiczyć to robić jak najlepiej a nie tak żeby było:)
Napisano 5 Marzec 200421 l Autor eh... staralem sie(robilem jak najlepiej potrafie), jednak robienie postaci bez zalozen, ot tak nie jest dobre... na poczaktu mialem zrobic czlowieka, potem oczy czerwone i zmarszczki a na koncu jakas krew :)... zobaczymy jak mi wyjdzie z zalozeniem... PS.nie wiem czemu sie tak cieszysz ftorek :P
Napisano 5 Marzec 200421 l Jeśli mogę coś poradzić to zaczynaj od koncepcji ja się wpakowałem na cyborgu swoim że koncepcja była w 2 częściach na jednej były nogi na 2 reszta chyba z 10 zmian później robiłem żeby coś z tego wyszło. Koncepcja jest bardzo ważna i naprawdę oszczędza czas. Referencje też bardzo się przydają w tym przypadku przydał by się jakiś wysuszony dziadek żeby popatrzeć sobie jak się zmarszczki rozkładają. Pozdrawiam, SODA :]
Napisano 5 Marzec 200421 l Teraz powiem bardzo krytycznie: O Fu strasznie to wyglada. Trzeba jeszce popracowac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto