darkelf Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 witam, zajalem sie znowu teksturka :P... tym razem sama glowa bo nie chce mi sie partolic calego modelu... w sumie nie za bardzo mi wyszla, ale tekstura jest tutaj wazna... otoz: i tekstura jakby ktos chcial mi pomoc, bo pewnie duzo jest zle. oczy sa dorabiane na szybko, wiec nie oceniac tego akurat prosilbym :)... i czy ostrosc jest wystarczajaca? acha, i jeszcze kolor twarzy czy gut ;)... dzieki z gory za belty :)
Master Kiełbaster Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 Bełt Bleeee Plee bełt :P Załóżmy że teksturka może być, ale model to chyba nie jest lp do kl :) bo trochę dużo fejsów ma.
darkelf Napisano 29 Luty 2004 Autor Napisano 29 Luty 2004 ehh sama glowa, co to by bylo :)... to jest tylko test teksturek :D...
MaggeM Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 No texturka fajna ..o wiele lepiej sie prezentuje sama niz na modelu.. pododawaj jakies niedoskonalosci skory itp jakies bable itp zeby nie byla taka jasna.. zapowiada sie niezle :)
darkelf Napisano 29 Luty 2004 Autor Napisano 29 Luty 2004 dxzieki, zobacze co sie da zrobic z nia wiecej :)
darkelf Napisano 1 Marzec 2004 Autor Napisano 1 Marzec 2004 hmm dorobilem conieco w teksturze... troche przerobilem model... srednio mi sie to podoba :)... nadal mi sie cos kolor skory nie podoba :PP... czekam na beszty i belty :D
Master Kiełbaster Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt :P Z tymi wąsami i bródką to przesadziłeś. Może daj troszkę mniejsze te zmarszczki wokół ust.
darkelf Napisano 1 Marzec 2004 Autor Napisano 1 Marzec 2004 wiem chcialem z niego zrobic starucha a potem nie chcialo mi sie juz rysowac tyle tch zmarszczkow ;)... moze siade jeszcze d oniego, bo ruchu nie mam w interessie :D
darkelf Napisano 2 Marzec 2004 Autor Napisano 2 Marzec 2004 aaa mata update skasowalem wasy... koncze prace nad nim. dzieki za komentarze :D... master :)... i maggem... za reszte to ja sie jescze rozlicze ;D
ftorek Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 wiecej!! wiecej!! - znaczy sie tego wszystkiego - pobaw sie kolorem!! jakies inne nieregularnosci niz tylko zmarszczki!! - szybciej!! wiecej!! lepiej!! uaaaa
gelart Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 siema ziom moim skromnym zdaniem moglbys sie powbawic w wieksze nierownosci (jakies blizny po poparzeniach , zadrapania po wylazeniu z grobu :) cera (?) powinna byc bardziej \"ziemista\" grudy syfy zgniliznai gangrena :) nike wkleje ci linkow do zdjeci czegos takiego bo wlasnie koncze sniadanie ale wiesz co chodzi :>
Anonymous Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 oczy !! oczy !! To podstawa. Wyglada raczej jak przepracowany i senny urzednik niz jak demon.
darkelf Napisano 2 Marzec 2004 Autor Napisano 2 Marzec 2004 ehh... panowie, on nie ma wygladac jak demon a co dopiero wychodzic z grobu :|... to taka po prostu glowa, cwiczenie powiedzialbym... ftorek - pobawic sie kolorem, czyli dodac inne barwy - nie rozmiem... czesto to slysze, ale raczej w pracach 2d,a nie w teksturach... noa le coz, nie znma sie :D... z oczami sie zgadzam aczkolwiek musze przeczytac jakies tutki n ten ttematt... poki co prosilbym aby nie patrzec na niego jak na urzednika :| ani tym bardziej potwora wstajacego z grobu... co do tych blizn syfow itd... to raczej kiepsko by to wyszlo, gdyz tekstura jest odbijana lustrzanie a raczej symetryczne blizny i gangreny w gre nie wchodza :)... mimo to dzieki za komentarze. widze zze moj post o tym, ze nik tnie pisze zadzialal hehe... dzieki raz jeszcze :)
giorgione Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Za płaskie kolorki - takie jednolite - teksturka do porawy darkelf:P Poxdr Giorgione
darkelf Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 mam pyttanko... czym rysujecie, dodgem i burnem czy jakos inaczej? bo jezeli tym 1wszym to nie wiem jak mam zrobic niejednolite kolorki :P
ftorek Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 hyhy - no lepiej tylko troche jeszcze bez ladu i skladu :D
soda Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Diwna ta głowa. szczególnie drażnią mnie oczy takie szparki nie ludzkie moim zdaniem powinny być bardziej okrągłe. zmarszczki sa tak w nietypowych miejscach że ogólnie nie trzyma się to kupy. Ogólnie kontrast jest za mały pryszcze przyklejone jak u pana Kleksa, usta pociągnął bym innym kolorkiem bo sa nijakie może fiolet lub cos podobnego. Niestety nie podoba mi się. Acha i dziwnie nos wygląda jak dziób u ptaka.
Anonymous Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 hmm nos nie dziwne ze tak wyglada, bo taki mial szpakowaty wyjsc. w sumie postac nei miala jakiejs fabuly i chyba dlatego jest bez ladu i skladu :)... jedni go potraktowali jako demona, drudzy jako jakeigostam urzednika :)
soda Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Hym nawek jak jest szpakowaty czy haczykowaty to ma jakąś grubość a nie taka ostra krawędź co powoduje że wygląda jak dziób:]
darkelf Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 chodzi ci o model czy teksture?... bo jesli o model to lp i jakos mi nie przyszlo do glowy ze przez 1 poligon nos przeksztalca sie w dziub. :)
ftorek Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 ja bym mu bardziej zaznaczyl szpare w miedzy wargami i w ogle podniosl konstrast ciut - tak w ogole - sluchaj sody :D
darkelf Napisano 4 Marzec 2004 Autor Napisano 4 Marzec 2004 dobra, juz dalem sobie spokoj z teksturka, musze zrobic cos sensownego bo widze ze cwiczenia troche nie za bardzo sa... ze tak powiem rozumiane.
soda Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 Z tym nosem chodziło mi o dodanie poligonów żeby nie był taki ostry a jak ćwiczyć to robić jak najlepiej a nie tak żeby było:)
ftorek Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 hyhy - no dobra dobra darkelf\'ie - czekamy zatem na kolejne prooby :D
darkelf Napisano 5 Marzec 2004 Autor Napisano 5 Marzec 2004 eh... staralem sie(robilem jak najlepiej potrafie), jednak robienie postaci bez zalozen, ot tak nie jest dobre... na poczaktu mialem zrobic czlowieka, potem oczy czerwone i zmarszczki a na koncu jakas krew :)... zobaczymy jak mi wyjdzie z zalozeniem... PS.nie wiem czemu sie tak cieszysz ftorek :P
soda Napisano 5 Marzec 2004 Napisano 5 Marzec 2004 Jeśli mogę coś poradzić to zaczynaj od koncepcji ja się wpakowałem na cyborgu swoim że koncepcja była w 2 częściach na jednej były nogi na 2 reszta chyba z 10 zmian później robiłem żeby coś z tego wyszło. Koncepcja jest bardzo ważna i naprawdę oszczędza czas. Referencje też bardzo się przydają w tym przypadku przydał by się jakiś wysuszony dziadek żeby popatrzeć sobie jak się zmarszczki rozkładają. Pozdrawiam, SODA :]
LISEK Napisano 5 Marzec 2004 Napisano 5 Marzec 2004 Teraz powiem bardzo krytycznie: O Fu strasznie to wyglada. Trzeba jeszce popracowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się