lukasz3d Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 (edytowane) Witam Mam maly problem-czy mozecie mi podpowiedziec co zrobic zeby wylaczyc odbicie enviromentu przez dany materiał(u mnie konkretnie chromik zbyt mocno tlo zza szyby odbija) z gory dzieki i pzdr Edytowane 14 Listopad 2008 przez lukasz3d
Hynol Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 Masz slot enviroment w materiale - skopiuj tam env ze scney i ustaw jasność jaka Ci odpowiada
lukasz3d Napisano 19 Listopad 2008 Autor Napisano 19 Listopad 2008 chyba jednak sie przejechalem=nie wiem gdzie ten slot do enviromentu-tam gdzie to wlozylem nie ma mozliwosci skrecenia dzialania moge prosic o dalsze naprowadzenie lub screena dzieki
kannu Napisano 19 Listopad 2008 Napisano 19 Listopad 2008 serwus :) to co masz w slocie environment , przeciagnij do otwartego edytora materialow - i podczas kopiowania daj INSTANCE. i jasnosc podkrecach juz w edytorze materialow - multiplier. jesli bedzie czarne na obiektach w scenie ( czyli brrak odbic) to daj jasnosc nawet na 35. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
lukasz3d Napisano 20 Listopad 2008 Autor Napisano 20 Listopad 2008 mam wszystko do czasu multiplier w edytorze mat.(to nie env. hdri),
Hynol Napisano 20 Listopad 2008 Napisano 20 Listopad 2008 W ustawieniach bitmapy, jak ja skopiujesz do slotu materiału masz zakładkę output (trzeba ją rozwinąć) i tam masz RGB offset (0) i RGB multiply (1) - kręcisz w górę multiply.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się