Napisano 14 Listopad 200816 l Witam, renderuje mental rayem szkło, wlonczony jest raytracing, wlonczony mam physical sky i FG, wszystko niby jest OK a kiedy wlanczam caustyke no to cienie które rzuca model ( który jest szklany ) są tak jakby to nie bylo szkło tylko zwykly shader nie przeźroczysty :) Byłbym wdzieczny gdyby ktos objaśnił co i jak tu sie ma dziać poprawnie.:)
Napisano 16 Listopad 200816 l A jak zrobiłeś szkło? Bo jeśli dieletric_material to brakuje tam jeszcze dieletric_material_photon. A jak tam ze światłem? Może musisz pokombinować ze światłem z fotonami...?
Napisano 16 Listopad 200816 l Autor owszem , photony nie byly wlonczone :) tyle ze po wlonczeniu dzieją sie czary ale to juz chyba musze je poustawiac ... cieżko to ogarnąć :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto