Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, renderuje mental rayem szkło, wlonczony jest raytracing, wlonczony mam physical sky i FG, wszystko niby jest OK a kiedy wlanczam caustyke no to cienie które rzuca model ( który jest szklany ) są tak jakby to nie bylo szkło tylko zwykly shader nie przeźroczysty :) Byłbym wdzieczny gdyby ktos objaśnił co i jak tu sie ma dziać poprawnie.:)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 842
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

causticbq9.th.jpgthpix.gif

 

1 to tak jak pisalem a 2 jest + wlonczona caustyka :)

Napisano

A jak zrobiłeś szkło? Bo jeśli dieletric_material to brakuje tam jeszcze dieletric_material_photon. A jak tam ze światłem? Może musisz pokombinować ze światłem z fotonami...?

Napisano
  • Autor

owszem , photony nie byly wlonczone :) tyle ze po wlonczeniu dzieją sie czary ale to juz chyba musze je poustawiac ... cieżko to ogarnąć :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności