wizz Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 Witam, renderuje mental rayem szkło, wlonczony jest raytracing, wlonczony mam physical sky i FG, wszystko niby jest OK a kiedy wlanczam caustyke no to cienie które rzuca model ( który jest szklany ) są tak jakby to nie bylo szkło tylko zwykly shader nie przeźroczysty :) Byłbym wdzieczny gdyby ktos objaśnił co i jak tu sie ma dziać poprawnie.:)
wizz Napisano 14 Listopad 2008 Autor Napisano 14 Listopad 2008 1 to tak jak pisalem a 2 jest + wlonczona caustyka :)
Dziab Napisano 16 Listopad 2008 Napisano 16 Listopad 2008 A jak zrobiłeś szkło? Bo jeśli dieletric_material to brakuje tam jeszcze dieletric_material_photon. A jak tam ze światłem? Może musisz pokombinować ze światłem z fotonami...?
wizz Napisano 16 Listopad 2008 Autor Napisano 16 Listopad 2008 owszem , photony nie byly wlonczone :) tyle ze po wlonczeniu dzieją sie czary ale to juz chyba musze je poustawiac ... cieżko to ogarnąć :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się