Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam następujący problem: przypisałem do kilku obiektów kontroler path constraint aby leciały po wyznaczonej linii. Wszystko zadziałało, zrenderowałem film, i tu zaczęły się kłopoty. Kiedy usunąłem tamte linie po których leciały obiekty (w moim przypadku statki kosmiczne), to owe statki ukiekły mi kawałek do tyłu i nie dało się ich ruszyć. Usunąłem więc te pojazdy. Wszystko było ok do momentu gdy chciałem narysować nowe linie. Gdy skończyłem ich rysowanie to uciekały o punktów Y:0 X:0 Z:0 i nie dało się ich ruszyć (ale skalownie działało bez kłopotu). Z innymi obiektami nie mam żadnych proplemów.

 

P.S. Próbowałem nawet otworzyć nowy projekt i za pomocą funkcji merge zaimportować wszystkie statki. Nadal był ten problem.

 

P.P.S. Nie jestem pewien czy wybrałem dobry dział na umieszczenie tego tematu - jeśli nie to przepraszam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 708
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To problem raczej animacyjny, niż modelingowy, ale Ci podpowiem: otóz Twoje statki cały czas mają przypisany kontroler patch constraint. Usunięcie linii zresetowało ich położenie do położenia pierwotnego, przed przypisaniem kontrolera, niemniej jednak dopóki statki mają przypisany kontroler, nic z tym nie zrobisz. Musisz wejśc w zakładkę motion (to ta zakładka z obracajacym się kółkiem ze szprychami), nasteppnie w zakładce PRS parameters upewnic się, ze masz zaznaczona opcję "position", po czym w następnej zakładce, 'position list zaznaczyć "patch constraint". Wówczas niżej odblokuja Ci się dostępne dla tego kontrolera opcje, między innymi delete. i z tej własnie opcji delete skorzystaj. :)

Teraz już będziesz mógł przypisać statkom kolejny kontroler patch constraint. :)

 

Pzdr. :)

Napisano
  • Autor

Ale ja już te statki usunąłem i zrobiłem nowe. Mi chodzi o to że, gdy utworzę nową linię to ląduje mi ona na środku planszy a nie tam gdzie ja chce, a potem nie mogę już jej przesunąć...

 

P.S. Właśnie zauważyłem że gdy otwieram czysty projekt to także nie mogę ruszać liniami... ani żadnymi innymi obiektami... nic się nie chce ruszyć a na tym pasku z klatkami na dole pojawiają się dwa klucze...

Edytowane przez Raddeo

Napisano

No to te dwa klucze są charakterystyczne la patch constraint. Przyjrzyj się kontrolerom ych obiektów. Co innego, ż to nie powinno byyć defaultowo przypisywane wszystkim nowoutworzonym obiektom.

Napisano
  • Autor

Ok. Udało mi się to wyłączyć...Najwidoczniej przypadkowo podczas usuwania tego kontrolera otworzyłem tą listę do wyboru kontrolerów i wcisnąłem "make default" (czy coś w tym stylu)... Aby się tego pozbyć trzeba wybrać "position XYZ" (czy coś w tym stylu) i wcisnąć "make default"

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.