godzio Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 Witam, mam takie pytanie, banalne zapewnie dla większości z was. czy macie może jakiegos tutka o wycinaniu otworów, np w tarczach wentylowanych,. nie chce używac booleana Pozdrawiam b
claude Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35047 enjoy Yourself
Shogun 3D Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 Zaznaczasz poligon, dajesz mu tesselate razy dwa, po czym usuwasz ten poligon i jego podpodziały. Zaznaczasz vertexy na obwodzie dziury i dajesz modyfikator spherify. To samo powtarzasz po drugiej stronie dziury. Potem oba otwory łączysz bridge'm.
godzio Napisano 17 Listopad 2008 Autor Napisano 17 Listopad 2008 Zaznaczasz poligon, dajesz mu tesselate razy dwa, po czym usuwasz ten poligon i jego podpodziały. Zaznaczasz vertexy na obwodzie dziury i dajesz modyfikator spherify. To samo powtarzasz po drugiej stronie dziury. Potem oba otwory łączysz bridge'm. ale powstają vertexy które nie sa połączone co chyba źle wpływa na siatke? chodzi mi o płaszczyznę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się