mandi Napisano 17 Listopad 2008 Share Napisano 17 Listopad 2008 Witam, jak podłączyć bump node do materialu typu mia_material (mental ray). Otóż mam obiekt z normal mapą i jeśli wybieram np. blinna to nie ma problemu - w atrybutach wybieram bump i następnie moja mapę, w nodzie bump zmieniam na normal tangent space (bo mam przestrzeń tangent dla tej mapy). Tworzona jest następująca sieć: bump2d2.outNormal->Blinn.normalCamera No i działa. Problem w tym, że zrobiłem sobie metal poprzez mia_material i jest on ładny i w ogóle, ale nie ma atrybutu normalCamera, żeby zastosować go jako output dla bump2d2. Próbowałem użyc noda SamplerInfo (on ma normalCamera) tworząc sieć bump2d.outNormal->SamplerInfo.normalCamera Teraz pewnie trzeba utworzyć połączenie SamplerInfo.normalCamera.Mia_material.WIELKIA_NIEWIADOMA ;) Pytanie dla guru hypershade'a: co podstawić pod WIELKA NIEWIADOMA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korasonek Napisano 18 Listopad 2008 Share Napisano 18 Listopad 2008 witam Wielka niewiadoma = misss_set_normal Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandi Napisano 18 Listopad 2008 Autor Share Napisano 18 Listopad 2008 Dzięki dzięki! Była WIELKA NIEWIADOMA, teraz są WIELKIE DZIĘKI! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandi Napisano 18 Listopad 2008 Autor Share Napisano 18 Listopad 2008 Okej, ale nadal czegoś nie rozumiem Ta Wielka Niewiadoma to odrębny node, a nie atrybut mia_material. A więc tworzę sieć SamplerInfo.normalCamera->miss_set_normal.normal A potem sieć miss_set_normal.normal ->mia_material.COS czy też może miss_set_normal.outValue ->mia_material.COS Co jest COSiem? Przyznacie, że co jak co, ale to trochę dużo zabawy by uzyskać zwykłego bumpa, ehh ;) Dzięki z góry i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandi Napisano 18 Listopad 2008 Autor Share Napisano 18 Listopad 2008 Okej, teraz zauważyłem, że pod Wielka niewiadoma = misss_set_normal krył się link do obrazka. Połączyłem miss_set_normal.outValue ->mia_material.bump i zadziałało. Wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się