Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

jak podłączyć bump node do materialu typu mia_material (mental ray). Otóż mam obiekt z normal mapą i jeśli wybieram np. blinna to nie ma problemu - w atrybutach wybieram bump i następnie moja mapę, w nodzie bump zmieniam na normal tangent space (bo mam przestrzeń tangent dla tej mapy). Tworzona jest następująca sieć:

 

bump2d2.outNormal->Blinn.normalCamera

 

No i działa. Problem w tym, że zrobiłem sobie metal poprzez mia_material i jest on ładny i w ogóle, ale nie ma atrybutu normalCamera, żeby zastosować go jako output dla bump2d2. Próbowałem użyc noda SamplerInfo (on ma normalCamera) tworząc sieć

 

bump2d.outNormal->SamplerInfo.normalCamera

 

Teraz pewnie trzeba utworzyć połączenie

 

SamplerInfo.normalCamera.Mia_material.WIELKIA_NIEWIADOMA ;)

 

Pytanie dla guru hypershade'a: co podstawić pod WIELKA NIEWIADOMA?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki dzięki!

Była WIELKA NIEWIADOMA, teraz są WIELKIE DZIĘKI! ;)

Napisano
  • Autor

Okej, ale nadal czegoś nie rozumiem

Ta Wielka Niewiadoma to odrębny node, a nie atrybut mia_material. A więc tworzę sieć

 

SamplerInfo.normalCamera->miss_set_normal.normal

 

A potem sieć

 

miss_set_normal.normal ->mia_material.COS

 

czy też może

 

miss_set_normal.outValue ->mia_material.COS

 

Co jest COSiem?

 

Przyznacie, że co jak co, ale to trochę dużo zabawy by uzyskać zwykłego bumpa, ehh ;)

 

Dzięki z góry i pozdro

Napisano
  • Autor

Okej, teraz zauważyłem, że pod Wielka niewiadoma = misss_set_normal krył się link do obrazka. Połączyłem miss_set_normal.outValue ->mia_material.bump i zadziałało. Wielkie dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności