Napisano 17 Listopad 200816 l Witam, jak podłączyć bump node do materialu typu mia_material (mental ray). Otóż mam obiekt z normal mapą i jeśli wybieram np. blinna to nie ma problemu - w atrybutach wybieram bump i następnie moja mapę, w nodzie bump zmieniam na normal tangent space (bo mam przestrzeń tangent dla tej mapy). Tworzona jest następująca sieć: bump2d2.outNormal->Blinn.normalCamera No i działa. Problem w tym, że zrobiłem sobie metal poprzez mia_material i jest on ładny i w ogóle, ale nie ma atrybutu normalCamera, żeby zastosować go jako output dla bump2d2. Próbowałem użyc noda SamplerInfo (on ma normalCamera) tworząc sieć bump2d.outNormal->SamplerInfo.normalCamera Teraz pewnie trzeba utworzyć połączenie SamplerInfo.normalCamera.Mia_material.WIELKIA_NIEWIADOMA ;) Pytanie dla guru hypershade'a: co podstawić pod WIELKA NIEWIADOMA?
Napisano 18 Listopad 200816 l Autor Dzięki dzięki! Była WIELKA NIEWIADOMA, teraz są WIELKIE DZIĘKI! ;)
Napisano 18 Listopad 200816 l Autor Okej, ale nadal czegoś nie rozumiem Ta Wielka Niewiadoma to odrębny node, a nie atrybut mia_material. A więc tworzę sieć SamplerInfo.normalCamera->miss_set_normal.normal A potem sieć miss_set_normal.normal ->mia_material.COS czy też może miss_set_normal.outValue ->mia_material.COS Co jest COSiem? Przyznacie, że co jak co, ale to trochę dużo zabawy by uzyskać zwykłego bumpa, ehh ;) Dzięki z góry i pozdro
Napisano 18 Listopad 200816 l Autor Okej, teraz zauważyłem, że pod Wielka niewiadoma = misss_set_normal krył się link do obrazka. Połączyłem miss_set_normal.outValue ->mia_material.bump i zadziałało. Wielkie dzięki!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto