Skocz do zawartości

bump i mia_material


mandi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak podłączyć bump node do materialu typu mia_material (mental ray). Otóż mam obiekt z normal mapą i jeśli wybieram np. blinna to nie ma problemu - w atrybutach wybieram bump i następnie moja mapę, w nodzie bump zmieniam na normal tangent space (bo mam przestrzeń tangent dla tej mapy). Tworzona jest następująca sieć:

 

bump2d2.outNormal->Blinn.normalCamera

 

No i działa. Problem w tym, że zrobiłem sobie metal poprzez mia_material i jest on ładny i w ogóle, ale nie ma atrybutu normalCamera, żeby zastosować go jako output dla bump2d2. Próbowałem użyc noda SamplerInfo (on ma normalCamera) tworząc sieć

 

bump2d.outNormal->SamplerInfo.normalCamera

 

Teraz pewnie trzeba utworzyć połączenie

 

SamplerInfo.normalCamera.Mia_material.WIELKIA_NIEWIADOMA ;)

 

Pytanie dla guru hypershade'a: co podstawić pod WIELKA NIEWIADOMA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Okej, ale nadal czegoś nie rozumiem

Ta Wielka Niewiadoma to odrębny node, a nie atrybut mia_material. A więc tworzę sieć

 

SamplerInfo.normalCamera->miss_set_normal.normal

 

A potem sieć

 

miss_set_normal.normal ->mia_material.COS

 

czy też może

 

miss_set_normal.outValue ->mia_material.COS

 

Co jest COSiem?

 

Przyznacie, że co jak co, ale to trochę dużo zabawy by uzyskać zwykłego bumpa, ehh ;)

 

Dzięki z góry i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności