Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

jak podłączyć bump node do materialu typu mia_material (mental ray). Otóż mam obiekt z normal mapą i jeśli wybieram np. blinna to nie ma problemu - w atrybutach wybieram bump i następnie moja mapę, w nodzie bump zmieniam na normal tangent space (bo mam przestrzeń tangent dla tej mapy). Tworzona jest następująca sieć:

 

bump2d2.outNormal->Blinn.normalCamera

 

No i działa. Problem w tym, że zrobiłem sobie metal poprzez mia_material i jest on ładny i w ogóle, ale nie ma atrybutu normalCamera, żeby zastosować go jako output dla bump2d2. Próbowałem użyc noda SamplerInfo (on ma normalCamera) tworząc sieć

 

bump2d.outNormal->SamplerInfo.normalCamera

 

Teraz pewnie trzeba utworzyć połączenie

 

SamplerInfo.normalCamera.Mia_material.WIELKIA_NIEWIADOMA ;)

 

Pytanie dla guru hypershade'a: co podstawić pod WIELKA NIEWIADOMA?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki dzięki!

Była WIELKA NIEWIADOMA, teraz są WIELKIE DZIĘKI! ;)

Napisano
  • Autor

Okej, ale nadal czegoś nie rozumiem

Ta Wielka Niewiadoma to odrębny node, a nie atrybut mia_material. A więc tworzę sieć

 

SamplerInfo.normalCamera->miss_set_normal.normal

 

A potem sieć

 

miss_set_normal.normal ->mia_material.COS

 

czy też może

 

miss_set_normal.outValue ->mia_material.COS

 

Co jest COSiem?

 

Przyznacie, że co jak co, ale to trochę dużo zabawy by uzyskać zwykłego bumpa, ehh ;)

 

Dzięki z góry i pozdro

Napisano
  • Autor

Okej, teraz zauważyłem, że pod Wielka niewiadoma = misss_set_normal krył się link do obrazka. Połączyłem miss_set_normal.outValue ->mia_material.bump i zadziałało. Wielkie dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.