Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam taki pomysł na paradygmat modelowania: otóż chce używać krzywych jako referencje do modelowania polygonalnego (co samo w sobie nie jest niczym nowym), lecz chce później te krzywe konwertować do punktów, by te punkty bezpośrednio użyć do tworzenia wielokątów. Wiem że w Mayi nie tworzy się "luźnych" punktów (a moze tworzy?) tak jak to było np. w LightWave'ie, lecz znalazłem plugin NEX, który jest fenomenalnym wsparciem modelowania (stawiasz punkty OpenGL-owe i później jednym klikiem nakładasz wiele wielokątów jednocześnie). Ma on jedną wadę - brak snappowania stawianych punktów do krzywych/innych punktów (pewnie dlatego, że NEX tworzy punkty, które są OPenGl-owe; support NEXa wspomniał o dodaniu takiej możliwości w wersji 2.0). I to dlatego chcę konwertować krzywe do punktów, by je później użyć w NEX do tworzenia wielokątów. Czy istnieje możliwość konwersji krzywych do punktów? W LW można było konwertować krzywe do 2-punkowych polygonów (wyglądało to tak samo jak krzywa mayi typu 1 [linear]).

 

Dzięki z góry

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 610
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności