Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam taki pomysł na paradygmat modelowania: otóż chce używać krzywych jako referencje do modelowania polygonalnego (co samo w sobie nie jest niczym nowym), lecz chce później te krzywe konwertować do punktów, by te punkty bezpośrednio użyć do tworzenia wielokątów. Wiem że w Mayi nie tworzy się "luźnych" punktów (a moze tworzy?) tak jak to było np. w LightWave'ie, lecz znalazłem plugin NEX, który jest fenomenalnym wsparciem modelowania (stawiasz punkty OpenGL-owe i później jednym klikiem nakładasz wiele wielokątów jednocześnie). Ma on jedną wadę - brak snappowania stawianych punktów do krzywych/innych punktów (pewnie dlatego, że NEX tworzy punkty, które są OPenGl-owe; support NEXa wspomniał o dodaniu takiej możliwości w wersji 2.0). I to dlatego chcę konwertować krzywe do punktów, by je później użyć w NEX do tworzenia wielokątów. Czy istnieje możliwość konwersji krzywych do punktów? W LW można było konwertować krzywe do 2-punkowych polygonów (wyglądało to tak samo jak krzywa mayi typu 1 [linear]).

 

Dzięki z góry

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności