Skocz do zawartości

POJAZD 3d: Eclipse 2003 coupe


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pamietace to Mitsu Eclipse z 2 Fast 2 Furious? Robie cos takiego tyle tylko ze nie cabrio. Mam juz 2 screenu z naprawde poczatkowej fazy modelowania, ale troszke bledo pewnie jest, wiec jak juz je znajdzieci to napiszcie, a jak nic nie znajdziecie... to tez cos napiszcie

1_linie.jpg

maska.jpg

  • Odpowiedzi 93
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

 

No coż po tych renderach to za duzo nie można powiedzieć.

 

A tak nawiasem to czy w tym filmie było Mistubishi eclipse cabrio ( czy wogole jest eclipse cabrio?) Wydaje mi sie ze te cabrio to byl Mitsu spider.

 

Pozdr

Napisano
Originally posted by Maniak

Witam

 

No coż po tych renderach to za duzo nie można powiedzieć.

 

A tak nawiasem to czy w tym filmie było Mistubishi eclipse cabrio ( czy wogole jest eclipse cabrio?) Wydaje mi sie ze te cabrio to byl Mitsu spider.

 

Pozdr

 

Masz racje to bylo Mitsu Spider, ale to jest tylko taki napis na bagażniku :P i mozesz sobie porownac Mitsu Spider do Eclipse, po za dachem zadnych roznic :), a samochod nazywa sie Spider bo z tego co czytalem nawiazuje to tradycji, jeszcze nigdy nie bylo Eclpise \"Cabrio\".

Napisano

Tak to jest napewno Mitsubishi Eclipse Spider.

Co do modelu to odrazu zauważyłem że na masce są bugi tzn. maska jest miejscami krzywa albo ja źle widze :)

Napisano

Dzieki ale to co zaznaczyles to tak ma byc :P , Nizej zamieszczam screena z tego co teraz zrobilem

maska4.jpg

Napisano

Napiszcie mi jak moge zrobic ladny material metalu...

Napisano

jeszcze chyba za szybko na robienie materiałow ale moze ci sie to przyda wiec tak.

MAterial metalu :)

 

Raytrayce

shading: Phong

diffuce: kolor - (145,56,240)

Reflect - ten sam kolor

Specular kolor taki jak diffuce

wartosci specular , gloss, specular 250, gloss 70

to jest najprostszy metal :) jaki moze byc:)

A tu troszke inny metal :)

 

Raytrayce

shading: Phong

diffuce: kolor metaliczny najlepiej :)

Reflect - odznaczyc ptaszka i wpisac wartosc 70

Specular kolor bialy dalje wartosci -specular 200 ,gloss 30

w MAps w reflections dajesz mape falof/fresel

I to by bylo wszystko :)

Choc musisz sobie potestowac sam z materialami . No wiec czekam na kolejne updaty i popraw bledy na masce bo widac je strasznie .

pozdrawiam

Napisano

jeszcze chyba za szybko na robienie materiałow ale moze ci sie to przyda wiec tak.

MAterial metalu :)

 

Raytrayce

shading: Phong

diffuce: kolor - (145,56,240)

Reflect - ten sam kolor

Specular kolor taki jak diffuce

wartosci specular , gloss, specular 250, gloss 70

to jest najprostszy metal :) jaki moze byc:)

A tu troszke inny metal :)

 

Raytrayce

shading: Phong

diffuce: kolor metaliczny najlepiej :)

Reflect - odznaczyc ptaszka i wpisac wartosc 70

Specular kolor bialy dalje wartosci -specular 200 ,gloss 30

w MAps w reflections dajesz mape falof/fresel

I to by bylo wszystko :)

Choc musisz sobie potestowac sam z materialami . No wiec czekam na kolejne updaty i popraw bledy na masce bo widac je strasznie .

pozdrawiam

Napisano

No to \"narusuj\" na ponizszym screene wszystkie bledy, a jak narazie jest ich DUUUZO, ale wszystkie je poprawie jak juz bede mial cala bryle nadwozia,

Napisano

P.S Material ma Opacit 70 i dlatego wlot wyglada tak jak wyglada :P

Napisano

wydaje mi sie nie nie powinienes zostawiac bledow do poprawy na sam koniec :) wiem jak to jest bo tez cchialem sobie zsotawic bledy do poprawy na sam koniec w audicy ale jak tych bledow zaczyna sie namnazac to juz poezja i im wiecej ich mi sie robilo tym bardziej zanikala mi chcec ich poprawy , a jesli poprawialem to zajmowalo mi to bardzo duzo czasu . Niema co nie zostawiaj bledow na koniec bo moze sie okazac ze bledem bylo to ze jej zostawles na koniec i trzeba bedzie wiele elementow zaczynac od poczatku . Nie widzialem ego cacka na zdjeciach a moze i widzialem ale wydaje mi sie ze bedzie piekniusi wozik .

Napisano
Originally posted by sikham

to narysuje nic nierysując :P bo zaznaczyłbym cały samochód chyba :]

 

Nie gadaj jest az tak zlle????!!!!!!!

Napisano

PLZ pozaznaczajcie konkretne miejsca to sie wezme za poprawianie bo ja juz siedze nad tym od 8:00 do 13:00 i juz nie widze co robie. 8)

Napisano

To pozaznaczaj te \"duzo\" :) to je poprawie, juz pisalem ze \"slepne\" ;P

Napisano

polowe bledow poprawilem a drugiej polowy... coz jeszcze musze na tym popracowac bo jeszcze bardziej zrabalem. A tak na marginesie to nie ma co, wiecie jak podniesc czlowieka na duchu :P THX much

Napisano

Wiem mnie to popycha do dalszej pracy, dzieki temu chyba nigsy nie osiade na laurach ///\"Najgorsza prawda jest lepsza od fałszu \" prawda :P///

Napisano

Zamieszczam nowego screena z kilkoma poprawkami, i nowym kawalkiem nadwozia

maska6.jpg

Napisano

no coz, proponowalbym robic wolniej ale dokladniej, bledow mnostwo wiec nie bede zaznaczal, sam pewnie tez je widzisz

Napisano

Jak to mówi mój nauczyciel ??

\"Śpiesz sie powoli\"

Zaczynając mój model też miałem troche bugów, ale jak przystopowałem to robie ich mniej.

Uważam że jest to jesten z kluczy do sukcesu czyli fajnego samochodu :)

Na dzisiaj może wystarczy tego wykładu.

Pozdrawiam

Napisano

ale jak wam ja pokaze ro sie przerazicie :P

 

dobra tylko zrobie screena i wrzuce na serwer

Napisano

Wiem ze jeszcze jest wiele do poprawy i dlatego zamiast dalej ciagnac tyl zajme sie siatka

 

maska7.jpg

Napisano

Juz chyba wiem co robie zle i dlaczego mam tak duzo bugow, robie za dyzo polygonow, (tak mi sie wydaje jezeli jestem w bledzie to mnie poprawcie), chodze wlasnie po innych wipach i jeszcze w zadnbym nie znalazlem tak skomplikowanej siatki.

Napisano

boze czlowieku....przy takiej ilosci polygonow to trzeba byc mistrzem zeby to wyszlo jak nalezy - conajmniej 4x mniej polygonow powinno tu byc, poogladaj sobie siatki samochodow , przecierz to forum to w zasadzie tylko samochody...

Napisano

he widzialem gestsza siatke ale zeby ja utrzymac w gladkosci to trzeba sie niezle napocic. jak juz ja zageszczac to wtedy kiedy masz juz wszystko wymodelowane i podzielona.

ale jak ty teraz poradzisz sobie z wycieciami a tym bardziej w maxie gdzie nie ma pomocy przy waznaczaniu to ja nie mam pojecia.

Napisano

Niektore wyciecia zrobie z pomoca booleana a reszte do modeluje

 

to juz wszystko mi sie wyjasnilo dlaczego moje modele sa z tyloma bugami dokoncze ECLIPS\'a i zaczne nowy model z mniejsza iloscia poligonow jeszcze nie wiem co to bedzie za auto ale chuba jakis japonczyk

Napisano

Nie lubie zostawiac nie skonczonych prac, ale z tej zbyt wiele nie bedzie, chyba zaczne ja od nowa

Napisano

Zaczalem robic wszystko od nowa,

 

czy siatka moze tak wygladac

 

maska8.jpg

Napisano

A co mam zrobic jak w jednym miejscu potrzebuje wiecej vertexow?

Napisano
Originally posted by eax88

A co mam zrobic jak w jednym miejscu potrzebuje wiecej vertexow?

 

co przez to rozumiesz ?

 

a co do modelu to narazie zamało żeby coś powiedzieć i chyba dałeś msmooth x1 jeśli mnie oko niemyli :>

Napisano

Ta dalem 1x a co ?

A co do Vertexow to w niektorych miescach potrzebuje miec bardziej zaokraglaona karoserie, a jak robie MESHsmootha grupami to cos sie rozjezdza. A co mysclicie o INSERT VERTEX w EDGE ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności