Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Pamietace to Mitsu Eclipse z 2 Fast 2 Furious? Robie cos takiego tyle tylko ze nie cabrio. Mam juz 2 screenu z naprawde poczatkowej fazy modelowania, ale troszke bledo pewnie jest, wiec jak juz je znajdzieci to napiszcie, a jak nic nie znajdziecie... to tez cos napiszcie
Maniak Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Witam No coż po tych renderach to za duzo nie można powiedzieć. A tak nawiasem to czy w tym filmie było Mistubishi eclipse cabrio ( czy wogole jest eclipse cabrio?) Wydaje mi sie ze te cabrio to byl Mitsu spider. Pozdr
kulexy Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 narazie nie wiele mozna powiedziec bo malojest zrobione, ale z tegoco widze to bledow nima (chyba)...:P
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Originally posted by Maniak Witam No coż po tych renderach to za duzo nie można powiedzieć. A tak nawiasem to czy w tym filmie było Mistubishi eclipse cabrio ( czy wogole jest eclipse cabrio?) Wydaje mi sie ze te cabrio to byl Mitsu spider. Pozdr Masz racje to bylo Mitsu Spider, ale to jest tylko taki napis na bagażniku :P i mozesz sobie porownac Mitsu Spider do Eclipse, po za dachem zadnych roznic :), a samochod nazywa sie Spider bo z tego co czytalem nawiazuje to tradycji, jeszcze nigdy nie bylo Eclpise \"Cabrio\".
Kryhas Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Tak to jest napewno Mitsubishi Eclipse Spider. Co do modelu to odrazu zauważyłem że na masce są bugi tzn. maska jest miejscami krzywa albo ja źle widze :)
Kryhas Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Tak moge : 1 to jest to o czym pisałem 2 mniej ważne bo to będzie jescze łączone.
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Dzieki ale to co zaznaczyles to tak ma byc :P , Nizej zamieszczam screena z tego co teraz zrobilem
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Napiszcie mi jak moge zrobic ladny material metalu...
Predator Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 jeszcze chyba za szybko na robienie materiałow ale moze ci sie to przyda wiec tak. MAterial metalu :) Raytrayce shading: Phong diffuce: kolor - (145,56,240) Reflect - ten sam kolor Specular kolor taki jak diffuce wartosci specular , gloss, specular 250, gloss 70 to jest najprostszy metal :) jaki moze byc:) A tu troszke inny metal :) Raytrayce shading: Phong diffuce: kolor metaliczny najlepiej :) Reflect - odznaczyc ptaszka i wpisac wartosc 70 Specular kolor bialy dalje wartosci -specular 200 ,gloss 30 w MAps w reflections dajesz mape falof/fresel I to by bylo wszystko :) Choc musisz sobie potestowac sam z materialami . No wiec czekam na kolejne updaty i popraw bledy na masce bo widac je strasznie . pozdrawiam
Predator Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 jeszcze chyba za szybko na robienie materiałow ale moze ci sie to przyda wiec tak. MAterial metalu :) Raytrayce shading: Phong diffuce: kolor - (145,56,240) Reflect - ten sam kolor Specular kolor taki jak diffuce wartosci specular , gloss, specular 250, gloss 70 to jest najprostszy metal :) jaki moze byc:) A tu troszke inny metal :) Raytrayce shading: Phong diffuce: kolor metaliczny najlepiej :) Reflect - odznaczyc ptaszka i wpisac wartosc 70 Specular kolor bialy dalje wartosci -specular 200 ,gloss 30 w MAps w reflections dajesz mape falof/fresel I to by bylo wszystko :) Choc musisz sobie potestowac sam z materialami . No wiec czekam na kolejne updaty i popraw bledy na masce bo widac je strasznie . pozdrawiam
sikham Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 chciałem robić ten samochód zamiast mojego m3 :> dlatego Ci niepopuszcze :]
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 No to \"narusuj\" na ponizszym screene wszystkie bledy, a jak narazie jest ich DUUUZO, ale wszystkie je poprawie jak juz bede mial cala bryle nadwozia,
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 P.S Material ma Opacit 70 i dlatego wlot wyglada tak jak wyglada :P
sikham Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 to narysuje nic nierysując :P bo zaznaczyłbym cały samochód chyba :]
Predator Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 wydaje mi sie nie nie powinienes zostawiac bledow do poprawy na sam koniec :) wiem jak to jest bo tez cchialem sobie zsotawic bledy do poprawy na sam koniec w audicy ale jak tych bledow zaczyna sie namnazac to juz poezja i im wiecej ich mi sie robilo tym bardziej zanikala mi chcec ich poprawy , a jesli poprawialem to zajmowalo mi to bardzo duzo czasu . Niema co nie zostawiaj bledow na koniec bo moze sie okazac ze bledem bylo to ze jej zostawles na koniec i trzeba bedzie wiele elementow zaczynac od poczatku . Nie widzialem ego cacka na zdjeciach a moze i widzialem ale wydaje mi sie ze bedzie piekniusi wozik .
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Originally posted by sikham to narysuje nic nierysując :P bo zaznaczyłbym cały samochód chyba :] Nie gadaj jest az tak zlle????!!!!!!!
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 PLZ pozaznaczajcie konkretne miejsca to sie wezme za poprawianie bo ja juz siedze nad tym od 8:00 do 13:00 i juz nie widze co robie. 8)
Gość eax Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 To pozaznaczaj te \"duzo\" :) to je poprawie, juz pisalem ze \"slepne\" ;P
Predator Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 :) pozwol ze wyrecze sikhama bo ma racje tego jest mase :) a Sikhama oko :) jest malo poblazliwe To co mi sie nie podoba i mysle ze jest do poprawy
Gość eax Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 polowe bledow poprawilem a drugiej polowy... coz jeszcze musze na tym popracowac bo jeszcze bardziej zrabalem. A tak na marginesie to nie ma co, wiecie jak podniesc czlowieka na duchu :P THX much
Gość eax Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Wiem mnie to popycha do dalszej pracy, dzieki temu chyba nigsy nie osiade na laurach ///\"Najgorsza prawda jest lepsza od fałszu \" prawda :P///
Gość eax Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Zamieszczam nowego screena z kilkoma poprawkami, i nowym kawalkiem nadwozia
hac Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 no coz, proponowalbym robic wolniej ale dokladniej, bledow mnostwo wiec nie bede zaznaczal, sam pewnie tez je widzisz
Kryhas Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Jak to mówi mój nauczyciel ?? \"Śpiesz sie powoli\" Zaczynając mój model też miałem troche bugów, ale jak przystopowałem to robie ich mniej. Uważam że jest to jesten z kluczy do sukcesu czyli fajnego samochodu :) Na dzisiaj może wystarczy tego wykładu. Pozdrawiam
WToreK Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 tak, tak, siatka musi byc :D Show us what you got !
Gość eax Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 ale jak wam ja pokaze ro sie przerazicie :P dobra tylko zrobie screena i wrzuce na serwer
Gość eax Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Wiem ze jeszcze jest wiele do poprawy i dlatego zamiast dalej ciagnac tyl zajme sie siatka
Gość eax Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 To jest moj drugi model 1st byl do bani mowilac grzecznie mozecie powrownac te dwa modele 1st pracka jest na http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9398 a druga ^^^
Gość eax Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Juz chyba wiem co robie zle i dlaczego mam tak duzo bugow, robie za dyzo polygonow, (tak mi sie wydaje jezeli jestem w bledzie to mnie poprawcie), chodze wlasnie po innych wipach i jeszcze w zadnbym nie znalazlem tak skomplikowanej siatki.
hac Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 boze czlowieku....przy takiej ilosci polygonow to trzeba byc mistrzem zeby to wyszlo jak nalezy - conajmniej 4x mniej polygonow powinno tu byc, poogladaj sobie siatki samochodow , przecierz to forum to w zasadzie tylko samochody...
Loozack Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 ja przez chwilę myślałem, że to z meshsmoothem :o Hac ma rację, z tego powinna zostać najwyżej 1/4 polygonów :) trzym się [piwo]
don_filippo Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 :o Polygony precz......... Teraz bedziesz miał kupę roboty z weldowaniem tego wszystkiego :/ Ale dasz sobie radę. Mam taką nadzieję[lol2]
Bzyku Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 he widzialem gestsza siatke ale zeby ja utrzymac w gladkosci to trzeba sie niezle napocic. jak juz ja zageszczac to wtedy kiedy masz juz wszystko wymodelowane i podzielona. ale jak ty teraz poradzisz sobie z wycieciami a tym bardziej w maxie gdzie nie ma pomocy przy waznaczaniu to ja nie mam pojecia.
Gość eax Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Niektore wyciecia zrobie z pomoca booleana a reszte do modeluje to juz wszystko mi sie wyjasnilo dlaczego moje modele sa z tyloma bugami dokoncze ECLIPS\'a i zaczne nowy model z mniejsza iloscia poligonow jeszcze nie wiem co to bedzie za auto ale chuba jakis japonczyk
Gość eax Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Nie lubie zostawiac nie skonczonych prac, ale z tej zbyt wiele nie bedzie, chyba zaczne ja od nowa
Gość eax Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Zaczalem robic wszystko od nowa, czy siatka moze tak wygladac
Gość eax Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 A co mam zrobic jak w jednym miejscu potrzebuje wiecej vertexow?
Gość eax Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 A to pierwszy screen z nowego modelu http://www.stama.com.pl/adrian/eclipse/maska9.jpg
sikham Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Originally posted by eax88 A co mam zrobic jak w jednym miejscu potrzebuje wiecej vertexow? co przez to rozumiesz ? a co do modelu to narazie zamało żeby coś powiedzieć i chyba dałeś msmooth x1 jeśli mnie oko niemyli :>
Gość eax Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Ta dalem 1x a co ? A co do Vertexow to w niektorych miescach potrzebuje miec bardziej zaokraglaona karoserie, a jak robie MESHsmootha grupami to cos sie rozjezdza. A co mysclicie o INSERT VERTEX w EDGE ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się