Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam animacje na bipedzie, ktora ma dzialac w loopie. Wszystko by bylo dobrze gdyby nie fakt, ze nie ma plynnosci pomiedzy ostatnia i pierwsza klatka. Pomiedzy kazda klatka jest fajna plynnosc, a pomiedzy ostatnia i pierwsza jest przeskok. Jak zrobic plynne przejscie z ostatniej do pierwszej klatki? Uzywam 3dsmax.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zrób kopię początkowych klatek - przenosząc je na koniec animacji.

przeskok może wynikać z niezgodności Kierunku ruchu, lub natężenia... trzeba to po prostu dopracować...

jeśli już masz w pierwszej i ostatniej klatce tą samą pozę... to potraktuj animację tak jakby ruch kończył się o klatkę wcześniej... czyli zamiast iść do końcowej klatki, animacja pójdzie do pierwszej i zacznie nowy cykl.

 

najlepiej chyba jest wypełnić cały TimeLine klatkami kluczowymi, wtedy nie będzie wątpliwości czy np. ręka w ostatniej klatce nie wykonuje "pośredniego" ruchu...

 

pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności