Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

robie w 3ds max 8.

robie plane, lub boxa, zmieniam go na Editable poly i i wydłużam jeden boczyn vertex.

moje pytanie to jak nałożyć teksturę np. deski tak, aby nie była rozciągnięta zgodnie z odchylonym verteksem?

 

chodzi mi o inną funkcję niż ta gidze tekstura pozostaje bez zmian, ale plane jest miejscem gdzie można na nią spoglądać , niezależnie od ustawienia kamery

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 882
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator UVW Map. Dajesz tam jaki rodzaj mapowania (czy box czy plane) i powinno być ok.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

gdzie znajde UVW MAP i jak sie tym posługiwać?

 

Pozdrawiam

Napisano
gdzie znajde UVW MAP i jak sie tym posługiwać?

 

wciskasz F1, tam w wyszukiwaniu wpisujesz UVW Map i wszystko pisze.

Napisano

oczywiscie to byl taki glupi tekst zawsze ludzie mnie na to lapia to sam postanowilem zobaczyc jak to jest xD dobra koniec off topu :P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności