Napisano 2 Grudzień 200816 l Witam robie w 3ds max 8. robie plane, lub boxa, zmieniam go na Editable poly i i wydłużam jeden boczyn vertex. moje pytanie to jak nałożyć teksturę np. deski tak, aby nie była rozciągnięta zgodnie z odchylonym verteksem? chodzi mi o inną funkcję niż ta gidze tekstura pozostaje bez zmian, ale plane jest miejscem gdzie można na nią spoglądać , niezależnie od ustawienia kamery
Napisano 2 Grudzień 200816 l Modyfikator UVW Map. Dajesz tam jaki rodzaj mapowania (czy box czy plane) i powinno być ok. Pozdrawiam
Napisano 3 Grudzień 200816 l gdzie znajde UVW MAP i jak sie tym posługiwać? wciskasz F1, tam w wyszukiwaniu wpisujesz UVW Map i wszystko pisze.
Napisano 3 Grudzień 200816 l oczywiscie to byl taki glupi tekst zawsze ludzie mnie na to lapia to sam postanowilem zobaczyc jak to jest xD dobra koniec off topu :P