melman Napisano 2 Grudzień 2008 Share Napisano 2 Grudzień 2008 Witam robie w 3ds max 8. robie plane, lub boxa, zmieniam go na Editable poly i i wydłużam jeden boczyn vertex. moje pytanie to jak nałożyć teksturę np. deski tak, aby nie była rozciągnięta zgodnie z odchylonym verteksem? chodzi mi o inną funkcję niż ta gidze tekstura pozostaje bez zmian, ale plane jest miejscem gdzie można na nią spoglądać , niezależnie od ustawienia kamery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 2 Grudzień 2008 Share Napisano 2 Grudzień 2008 Modyfikator UVW Map. Dajesz tam jaki rodzaj mapowania (czy box czy plane) i powinno być ok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melman Napisano 3 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2008 gdzie znajde UVW MAP i jak sie tym posługiwać? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 gdzie znajde UVW MAP i jak sie tym posługiwać? wciskasz F1, tam w wyszukiwaniu wpisujesz UVW Map i wszystko pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 i wszystko pisze. jest napisane :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 jest napisane :P pozostaje pojsc do kata z glupia mina :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 3 Grudzień 2008 Share Napisano 3 Grudzień 2008 oczywiscie to byl taki glupi tekst zawsze ludzie mnie na to lapia to sam postanowilem zobaczyc jak to jest xD dobra koniec off topu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi