Skocz do zawartości

Tutorial: Retopology tools with Blender


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

header.jpg

 

Jonathan Williamson has published a tutorial on Blender's retopo tool on Blender. From the Blender wiki: "Retopo (remake topology) is a tool for remaking the topology of a mesh. It's the opposite of the sculpting tools: instead of reshaping the model but leaving the topology the same, it reforms the topology, but maintains the same shape as the original model. You will not change the geometry of the original mesh in any way, you will be creating a new mesh that is projected upon an existing mesh."

 

Jonathan writes:

In this tutorial we will be taking a look at the retopology tools within Blender. The primary advantage to retopologizing a mesh is it allows you to easily create low-res models from high-res, sculpted models. The newly created low-res model can then be used to generate normal maps or displacement maps from the high-res model. This is particulalry useful in game developement. Let’s take a look!

Link

 

 

Polecam!! Ponieważ to jeden z najlepszych wygniataczy siatek w Blenderze.

 

Pozdrawiam // Floo

  • Like 1
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności