Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Od godziny siedzę na goglach i nie moge znaleźć prostej rzeczy w reactorze. Dawno go nie używałem i zapomniałem jak to się robi. Sprawa jest banalna. Mam np kulkę, i nadaje je za pomocą maxowej animacji jakiś ruch od punktu A do punktu B w np 5 klatek. I dalej chce by na podstawie tego ruchu reactor policzył mi dalszy ruch obiektu, który po nadanym rozpędzie sobie leci i w coś tam trafia. Nie wiem jak zrobić by reactor przejął mi liczenie ruchu tej kulki od 6 klatki do końca...

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 720
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0

Reactor>Preview and animation>Start frame

 

Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi.

Napisano
  • Autor
  Korbol napisał:
W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0

Reactor>Preview and animation>Start frame

 

Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi.

Dzięki! Teraz jest tak jak chciałem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności