Napisano 4 Grudzień 200816 l Witam Od godziny siedzę na goglach i nie moge znaleźć prostej rzeczy w reactorze. Dawno go nie używałem i zapomniałem jak to się robi. Sprawa jest banalna. Mam np kulkę, i nadaje je za pomocą maxowej animacji jakiś ruch od punktu A do punktu B w np 5 klatek. I dalej chce by na podstawie tego ruchu reactor policzył mi dalszy ruch obiektu, który po nadanym rozpędzie sobie leci i w coś tam trafia. Nie wiem jak zrobić by reactor przejął mi liczenie ruchu tej kulki od 6 klatki do końca...
Napisano 4 Grudzień 200816 l W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0 Reactor>Preview and animation>Start frame Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi.
Napisano 4 Grudzień 200816 l Autor Korbol napisał: W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0 Reactor>Preview and animation>Start frame Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi. Dzięki! Teraz jest tak jak chciałem!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto