Adramel Napisano 4 Grudzień 2008 Share Napisano 4 Grudzień 2008 Witam Od godziny siedzę na goglach i nie moge znaleźć prostej rzeczy w reactorze. Dawno go nie używałem i zapomniałem jak to się robi. Sprawa jest banalna. Mam np kulkę, i nadaje je za pomocą maxowej animacji jakiś ruch od punktu A do punktu B w np 5 klatek. I dalej chce by na podstawie tego ruchu reactor policzył mi dalszy ruch obiektu, który po nadanym rozpędzie sobie leci i w coś tam trafia. Nie wiem jak zrobić by reactor przejął mi liczenie ruchu tej kulki od 6 klatki do końca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Korbol Napisano 4 Grudzień 2008 Share Napisano 4 Grudzień 2008 W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0 Reactor>Preview and animation>Start frame Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adramel Napisano 4 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2008 W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0 Reactor>Preview and animation>Start frame Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi. Dzięki! Teraz jest tak jak chciałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się