Adramel Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Witam Od godziny siedzę na goglach i nie moge znaleźć prostej rzeczy w reactorze. Dawno go nie używałem i zapomniałem jak to się robi. Sprawa jest banalna. Mam np kulkę, i nadaje je za pomocą maxowej animacji jakiś ruch od punktu A do punktu B w np 5 klatek. I dalej chce by na podstawie tego ruchu reactor policzył mi dalszy ruch obiektu, który po nadanym rozpędzie sobie leci i w coś tam trafia. Nie wiem jak zrobić by reactor przejął mi liczenie ruchu tej kulki od 6 klatki do końca... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korbol Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0 Reactor>Preview and animation>Start frame Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adramel Posted December 4, 2008 Author Share Posted December 4, 2008 W zakladce reactora ustaw aby zaczynal liczyc animacje od 1 klatki a nie od 0 Reactor>Preview and animation>Start frame Wtedy dopiero reactor wezmie pod uwage to ze ta kulka jest w ruchu, bo w zerowej klatce to ona jeszcze stoi. Dzięki! Teraz jest tak jak chciałem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now