Sfix1 Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Chciałbym sie dowiedzieć od kogoś czy istnieją jakieś sposoby poprzez np. zmiane ustawień w Maxie,w windowsie lub inny sposób podglądania animacji aby móc odlądać płynnie ruch przemieszczających sie postaci w scenie. Przy scenie i dwóch zrigowanych postaciach z szkieletami oraz nałożonymi modyfikatorami i materiałami zaczynam już mieć poważny problem bo gdy biore Play aby obejrzeć ruch to widze co 5 lub 10 klatke animacji co uniemożliwia obserwację zachowania obiektów. Spróbujcie mi pomóc
JmTm00 Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Ile poly na postać? jaki komp? ...i przedewszystkim stary....mesh smootha WYŁĄCZYŁEŚ ?? Pozdro Jak scena za ciezka to zostaje "animation preview"
Sfix1 Napisano 5 Grudzień 2008 Autor Napisano 5 Grudzień 2008 Cześć! No mam troche już starego lapa 1.73ghz procek 2giga ram:(karta graficzna 32bit a poly dosyć sporo jest bo mam zamiar animować 3 postacie w scenie i bardzo ubolewam nad moim stanowiskiem dlatego,chciałbym znać jakieś sposoby na obniżenie zrzeranej pamięci;[ jeśli chciałby ktoś podzielić sie ze mną jeszcze jakimś sposobem na to>>to bardzo prosze o poscik
ttaaddeekk Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 wylacz MS, wylacz skina i porob proste czesci ktore zlinkuj do bipeda/kosci (glowa klata ramie itp) przy make praview co minute mozena sobie w leb strzelic jak zrobisz dobra animke to wlaczasz skina i popatrz czy rig dobrze dziala
kannu Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 serwus :) paradoksalnie karta graficzna nie jest najwiekszym problemem przy postaciach opartych na skiningu. tutaj dziala procesorm, bo musi wszystko na bierzaco obliczac. rozwiazaniem jest to , co opisal ttaaaddeeekkkkkkkk. Karty graficzne juz dawno sa tak dobre, ze sobie radza z wyswietlaniem kilku kosci w realtime. Tu brakuje procesora. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Sfix1 Napisano 5 Grudzień 2008 Autor Napisano 5 Grudzień 2008 Myślałem też żeby pozbyć sie niepotrzebnych opcji wyświetlania płaszczyzn w vievporcie...A może tą sprawe rozwiązać taki program jak np motion builder czy jakiś inny??
ttaaddeekk Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 maya ma szybszy skoinz tego co pamietam. ale za to w maxie mozesz wlaczyc cienie realtime... radzilbym jednak wypracowac taki workflow zeby nie przesiadac sie z softu na soft, keep it simple as posible
kannu Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 serwus :) przesiadka na inny soft , z powodu za slabej karty graf czy procka to chyba nieporozumienie. Szybciej byloby dobrze przygotowac do bezbolesnej pracy scene , niz sie naucztyc nowego softu ( na ktorym i tak trzeba byloby przygotowac scene od poczatku). Motionbuilder faktycznie daje rade :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Sfix1 Napisano 14 Grudzień 2008 Autor Napisano 14 Grudzień 2008 Serwus:) zaplon mam niesamowity:) dzięki pozostane w Maxie
piotrek Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 Faktem jest, że np. taki MotionBuilder to właśnie system, który był reklamowany jako realtime, czyli w miarę można w czasie rzeczywistym pooglądać ruch postaci. Podobnie jak chyba Messiah. Dla samego podglądu animacji może nie warto się przesiadać, ale jeśli zajmujesz się zaawansowaną animacją postaci, mogą to być wygodniejsze narzędzia, niż 3dsmax.
Sfix1 Napisano 14 Grudzień 2008 Autor Napisano 14 Grudzień 2008 W zupełności się z Tobą zgadzam czarnoksiężniku:) Chciałbym go mieć;] Bania chłopaki!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się