Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym sie dowiedzieć od kogoś czy istnieją jakieś sposoby poprzez np. zmiane ustawień w Maxie,w windowsie lub inny sposób podglądania animacji

aby móc odlądać płynnie ruch przemieszczających sie postaci w scenie.

Przy scenie i dwóch zrigowanych postaciach z szkieletami oraz nałożonymi modyfikatorami i materiałami zaczynam już mieć poważny problem bo gdy biore Play aby obejrzeć ruch to widze co 5 lub 10 klatke animacji co uniemożliwia obserwację zachowania obiektów. Spróbujcie mi pomóc

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ile poly na postać? jaki komp? ...i przedewszystkim stary....mesh smootha WYŁĄCZYŁEŚ ?? Pozdro

 

Jak scena za ciezka to zostaje "animation preview"

Napisano

Cześć! No mam troche już starego lapa 1.73ghz procek 2giga ram:(karta graficzna 32bit a poly dosyć sporo jest bo mam zamiar animować 3 postacie w scenie i bardzo ubolewam nad moim stanowiskiem dlatego,chciałbym znać jakieś sposoby na obniżenie zrzeranej pamięci;[ jeśli chciałby ktoś podzielić sie ze mną jeszcze jakimś sposobem na to>>to bardzo prosze o poscik

Napisano

wylacz MS, wylacz skina i porob proste czesci ktore zlinkuj do bipeda/kosci (glowa klata ramie itp)

 

przy make praview co minute mozena sobie w leb strzelic

 

jak zrobisz dobra animke to wlaczasz skina i popatrz czy rig dobrze dziala

Napisano

serwus :)

paradoksalnie karta graficzna nie jest najwiekszym problemem przy postaciach opartych na skiningu. tutaj dziala procesorm, bo musi wszystko na bierzaco obliczac. rozwiazaniem jest to , co opisal ttaaaddeeekkkkkkkk.

Karty graficzne juz dawno sa tak dobre, ze sobie radza z wyswietlaniem kilku kosci w realtime. Tu brakuje procesora.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Myślałem też żeby pozbyć sie niepotrzebnych opcji wyświetlania płaszczyzn w vievporcie...A może tą sprawe rozwiązać taki program jak np motion builder czy jakiś inny??

Napisano

maya ma szybszy skoinz tego co pamietam.

ale za to w maxie mozesz wlaczyc cienie realtime...

radzilbym jednak wypracowac taki workflow zeby nie przesiadac sie z softu na soft, keep it simple as posible

Napisano

serwus :)

przesiadka na inny soft , z powodu za slabej karty graf czy procka to chyba nieporozumienie. Szybciej byloby dobrze przygotowac do bezbolesnej pracy scene , niz sie naucztyc nowego softu ( na ktorym i tak trzeba byloby przygotowac scene od poczatku).

Motionbuilder faktycznie daje rade :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Faktem jest, że np. taki MotionBuilder to właśnie system, który był reklamowany jako realtime, czyli w miarę można w czasie rzeczywistym pooglądać ruch postaci. Podobnie jak chyba Messiah. Dla samego podglądu animacji może nie warto się przesiadać, ale jeśli zajmujesz się zaawansowaną animacją postaci, mogą to być wygodniejsze narzędzia, niż 3dsmax.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności