arkadiuszlubawa Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 Witam jestem początkującym uzytkownikiem 3dsmax. Mam taki oto problem. Nałożyłem tekstury na meble wykonane w autocad zapisałem te pliki w formacie 3ds. stworzyłem nowy plik scenę do której chciałbym wrzucić meble jednak nie potrafię tego zrobić. Proszę Was drodzy koledzy i kolezanki o pomoc. dziękuję
reaver Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 (edytowane) menu file i wybierasz "merge", wskazujesz scene jaką ma wczytac i masz możliwość wyboru konkretnego modelu pozdro @claude - racja:) mój błąd Edytowane 5 Grudzień 2008 przez reaver
claude Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 jak zapisał w 3ds to musi zaimportować przez funkcję import lepiej zapisuj w max i wtedy jak pisał reaven przez merge pozdro
kannu Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 serwus :) wystarczy ze sobie otworzy asset browsera i przeciagnie obiekt do viewportu :) BA ! wystarczy taki obiekt ( plik ) przeciagnac do otwartego viewportu maxa , bezposrednio z windowsowego folderu :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
arkadiuszlubawa Napisano 5 Grudzień 2008 Autor Napisano 5 Grudzień 2008 Jestem pod wrażeniem pomocy innych osób. Serdecznie wam dziekuję.
ubu Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Odnośnie funkcji merge- mam z nią problem taki, że kopiując obiekty z pliku do pliku często zmieniają one rozmiar(do tej pory zazwyczaj na większe), do docelowego pliku trafiają przeskalowane w dodatku o dziwny współczynnik. W konfiguracji jednostek mam wybrane centymetry. Co jest powodem / jak temu zapobiec ?
Rekomendowane odpowiedzi