k_kwiatek Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Jak przenieść model zrobiony w 3DMax do Maya z zachowaniem tekstur? Co nie uda mi się nigdy przenieść? Jaki format wybrać? A może jakiś plug-in to potrafi zrobić bezbłędnie? Karol
mathix Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 Ostatnio straciłem obeznanie w temacie, ale za pomocą obj możesz przenieść model i koordynaty uv. Poszukaj eksportera obj do maxa.
floo Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 potwierdzam... format obj z plikiem mtl doskonale się sprawdza... ;)
avig Napisano 20 Grudzień 2008 Napisano 20 Grudzień 2008 A można z MAYA do 3dsmax 2009 przenieść obiekt ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się