Skocz do zawartości

pico - silnik "Linger In Shadows" udostępniony za darmo


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Grupa Plastic, autorzy świetnego demka "Linger In Shadows" udostępnili swój silnik Pico, będący pluginem do Maya'i. Ze stron: " Pico is a graphics engine completely integrated with Maya. It means that whatever you change in Maya you’ll receive the exact result in the pico’s preview window. And this preview is 100% of what you’ll receive when playing the scene outside of Maya. Because pico is small in its architecture it is sometimes fast. That’s why we have decided to use it also as an interactive frame rate renderer in Maya. It’s in most cases about 10 times faster than built in hardware renderer in Maya. It’s of course not perfect and does not render photorealistic images, but you can achieve almost everything you see in modern game engines this includes: - soft shadows - translucency - depth of field - screen space ambient occlusion (SSAO) - HDR imaging - OpenEXR rendering - lots of post processing effects "img src="http://feeds.feedburner.com/~r/Max3d-TwojeWiadomosci/~4/489807127" height="1" width="1"/

 

Więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności