Caesum Napisano 20 Grudzień 2008 Napisano 20 Grudzień 2008 No właśnie, pewien konwerter potrafi wyciągnąć z gry Tomb Raider: Angel of Darkness mapy, jednakże zapisuje je w formacie .map, a w 3ds'ie nie ma takiego importera, do tego(nie wiem czy to prawda) to może wcale nie być oryginalne rozszerzenie ;x Jest jakiś sposób, aby uruchomić ten plik w 3ds max? Aha, wiem jeszcze, że meshe były robione za pomocą Maya. A tu jeden z tych plików: http://www.megaupload.com/pl/?d=V64NT5NV
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się