Masło Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 Jestem początkującym userem, tak więc ulitujcie się i nie atakujcie. Takowy mam problem: 1. Jak wyrenderować mapy do formatu *.jpg lub *.bmp (nie sądzę aby zrzuty ekranowe były na miejscu, gdyż Max zapewne zmieniłby tło na czarne lub jakieś inne i w ogóle zastosował jakiekolwiek modyfikacje map 1a. Jak potem wrzucić tą mapkę jako teksturę na model. Znaczy się tak aby każdy element mapy z pliku *.bmp lub *.jpg pasował do modelu i był na miejscu. P.S.: Jeżeli to niemożliwe to prosiłbym o sprecyzowanie alternatywy takiego zabiegu, aby wynik był taki sam (tzn. aby każdy element modelu miał taką teksturę jaką ja chciałbym zastosować, a nie aby cały model był np. czerwony). P.S.: Jak przypisywać polygonom nazwy lub jak kto woli identyfikatory oraz jak potem przypisywać polygonowi daną teksturę np. aby poly1 miał teksturę stali a poly2 miał teksturę drewna. Dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdro!
mkeruj Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 (edytowane) Zapewne chodzi ci o "Render to Texture" Jest tutaj tutek na ten temat, poszukaj chwilę. Zobacz tutaj http://www.vray.com/vray_for_3ds_max/tutorials/basic_texture_baking_with_vray_part_1.shtml Edytowane 27 Grudzień 2008 przez mkeruj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się