Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem początkującym userem, tak więc ulitujcie się i nie atakujcie.

 

Takowy mam problem:

 

1. Jak wyrenderować mapy do formatu *.jpg lub *.bmp (nie sądzę aby zrzuty ekranowe były na miejscu, gdyż Max zapewne zmieniłby tło na czarne lub jakieś inne i w ogóle zastosował jakiekolwiek modyfikacje map

 

1a. Jak potem wrzucić tą mapkę jako teksturę na model. Znaczy się tak aby każdy element mapy z pliku *.bmp lub *.jpg pasował do modelu i był na miejscu.

 

P.S.: Jeżeli to niemożliwe to prosiłbym o sprecyzowanie alternatywy takiego zabiegu, aby wynik był taki sam (tzn. aby każdy element modelu miał taką teksturę jaką ja chciałbym zastosować, a nie aby cały model był np. czerwony).

 

P.S.: Jak przypisywać polygonom nazwy lub jak kto woli identyfikatory oraz jak potem przypisywać polygonowi daną teksturę np. aby poly1 miał teksturę stali a poly2 miał teksturę drewna.

 

Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

 

Pozdro!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności