Napisano 26 Grudzień 200816 l Jestem początkującym userem, tak więc ulitujcie się i nie atakujcie. Takowy mam problem: 1. Jak wyrenderować mapy do formatu *.jpg lub *.bmp (nie sądzę aby zrzuty ekranowe były na miejscu, gdyż Max zapewne zmieniłby tło na czarne lub jakieś inne i w ogóle zastosował jakiekolwiek modyfikacje map 1a. Jak potem wrzucić tą mapkę jako teksturę na model. Znaczy się tak aby każdy element mapy z pliku *.bmp lub *.jpg pasował do modelu i był na miejscu. P.S.: Jeżeli to niemożliwe to prosiłbym o sprecyzowanie alternatywy takiego zabiegu, aby wynik był taki sam (tzn. aby każdy element modelu miał taką teksturę jaką ja chciałbym zastosować, a nie aby cały model był np. czerwony). P.S.: Jak przypisywać polygonom nazwy lub jak kto woli identyfikatory oraz jak potem przypisywać polygonowi daną teksturę np. aby poly1 miał teksturę stali a poly2 miał teksturę drewna. Dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdro!
Napisano 26 Grudzień 200816 l Zapewne chodzi ci o "Render to Texture" Jest tutaj tutek na ten temat, poszukaj chwilę. Zobacz tutaj http://www.vray.com/vray_for_3ds_max/tutorials/basic_texture_baking_with_vray_part_1.shtml Edytowane 27 Grudzień 200816 l przez mkeruj
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto