olala.p Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 Witam! Robię właśnie wizualizacje budynku, ktory pokryry jest bnetonowymi płytami elewacyjnymi. Problem polega na tym, ze pomimo tego, ze wybrałam bitmape betonu i w jej ustwieniach zaznaczyłam "bump" materiał nadal wyglada na nieprzestrzenny a bardzo zależy mi, żeby pokazać jego chropowatosc. Bede wdzieczna za wszystkie rady
claude Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 w swoim materiale wejdź w zakładkę maps kliknij na slot bump upewnij się że mapa bump nie uciekła gdzieś na lepiej sprawdź włączając podgląd bitmapy [ikona sześcianu w szachowice w material editor] poza tym zwiększ wartość samego bump, standardowo jest 30
olala.p Napisano 30 Grudzień 2008 Autor Napisano 30 Grudzień 2008 mam zaznaczone "bump" i wartosc 70. mape betonu, ktora sobie wybrałam mam dolaczona w "diffuse color" -dalacze ja w "bump" moze dlatego nie bylo efektu...dziekuje bardzo
hcpiter Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 najlepiej pokaz co ci wyszlo na poczatek, bo jezeli bump nie wystarcza mozna pobawic sie displacement map lub normal poza tym jakiego renderera uzywasz ?
olala.p Napisano 30 Grudzień 2008 Autor Napisano 30 Grudzień 2008 w scenie mam swiatlo target spot z ray trace shadow i sky light ( z multiplayer ustawionym na 0,7) - a jakis taki przeswitlony ten render jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się