Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam pytanie - jak uzyskać efekt wireframe rendering w mental rayu, bez korzystania z mayowego vector renderera? Jest jakiś shader? Albo jakiś sampling node do tego? I jeszcze jedno pytanko - jak uzyskać efekt często widzianyw reklamach, keidy najpierw widzimy obiekt jako wireframe (z poświata nawet), a następnie np. z lewej do prawej chlast i nakładany jest shader z teksturą? Domyślam się, że zazwyczaj efekt ten uzyskiwany jest przez nakladanie warstw w postprodukcji, ale chyba można to uzyskać w MR, np. z użyciem distance node'a? Ktoś zna jakiś tutorial do tego?

Pzdr

  • Wyświetleń 617
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności