mandi Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Witam, mam pytanie - jak uzyskać efekt wireframe rendering w mental rayu, bez korzystania z mayowego vector renderera? Jest jakiś shader? Albo jakiś sampling node do tego? I jeszcze jedno pytanko - jak uzyskać efekt często widzianyw reklamach, keidy najpierw widzimy obiekt jako wireframe (z poświata nawet), a następnie np. z lewej do prawej chlast i nakładany jest shader z teksturą? Domyślam się, że zazwyczaj efekt ten uzyskiwany jest przez nakladanie warstw w postprodukcji, ale chyba można to uzyskać w MR, np. z użyciem distance node'a? Ktoś zna jakiś tutorial do tego? Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się