Skocz do zawartości

Maya polySmooth Bug?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam taki problem: nakładam na obiekt z przydzielonymi materialami node'a polySmooth. Wygladza obiekt i renderuje ok, materialy sa poprawnie ekstrapolowane na podzielona siatke. Problem pojawia się, ktiedy usunę tego noda - pojawiają się "czarne dziury" - niektore scianki, ktore wczesniej mialy np. kolor bialy, teraz maja czarny (tak jest we viewporcie i podczas renderingu). Jest to o tyle denerwujace, ze kiedy odznacze obiekt (np. zaznacze tlo), to wyglada jakby wszystko bylo ok, ale kiedy jest zaznaczony, to "czarne dziury" powracaja. Probowalem usunac historie na obiekcie i nie pomoglo. Oczywiscie moge z powrotem zaznaczyc odpowiednie face'y i nadac im odpowiednie materialy, ale przeciez nie o to chodzi. Czy ktoś się już z tym zetknął? Problem dotyczy Maya'i 2008 Extension 2.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Okej, zauważyłem następujący warning MRaya:

RCFG 0.4 warn 542002: angle between normal and geometry normal > 90 degrees

 

Dodam, że próbowałem Cleanup Geometry, jak również Conform Normals i innych operacji na normalnych i nic nie pomogło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności