Napisano 1 Styczeń 200916 l Witam, mam taki problem: nakładam na obiekt z przydzielonymi materialami node'a polySmooth. Wygladza obiekt i renderuje ok, materialy sa poprawnie ekstrapolowane na podzielona siatke. Problem pojawia się, ktiedy usunę tego noda - pojawiają się "czarne dziury" - niektore scianki, ktore wczesniej mialy np. kolor bialy, teraz maja czarny (tak jest we viewporcie i podczas renderingu). Jest to o tyle denerwujace, ze kiedy odznacze obiekt (np. zaznacze tlo), to wyglada jakby wszystko bylo ok, ale kiedy jest zaznaczony, to "czarne dziury" powracaja. Probowalem usunac historie na obiekcie i nie pomoglo. Oczywiscie moge z powrotem zaznaczyc odpowiednie face'y i nadac im odpowiednie materialy, ale przeciez nie o to chodzi. Czy ktoś się już z tym zetknął? Problem dotyczy Maya'i 2008 Extension 2.
Napisano 1 Styczeń 200916 l Autor Okej, zauważyłem następujący warning MRaya: RCFG 0.4 warn 542002: angle between normal and geometry normal > 90 degrees Dodam, że próbowałem Cleanup Geometry, jak również Conform Normals i innych operacji na normalnych i nic nie pomogło.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto