Napisano 3 Styczeń 200916 l Nie jestem pewien czy dobry dział, ale dobra: Gdy już mam zrobionego bipeda, to czy mogę go teraz jakoś zmodyfikować (chodzi mi tu o ilość palców, itp)?
Napisano 3 Styczeń 200916 l masz do wyboru 4 typy bipeda,po naciśnięciu guzika Biped i przeciągnięciu go w dowolnym oknie po prawej stronie pokarze ci sie nakładka gdzie możesz do woli go modyfikować http://i97.photobucket.com/albums/l231/Squid267/BipedSetup.jpg
Napisano 3 Styczeń 200916 l Autor wiem jak zrobić bipeda i jak go zmodyfikować, ale jak go zmodyfikować, gdy już jest ustawiony i aby nie stracić animacji.
Napisano 3 Styczeń 200916 l klikasz na "Figure Mode" i robisz z bipedem co chcesz, on jest niczym innym jak bryłą wcześniejsze ustawienia możesz zmieniać w nakładce "Structure"
Napisano 4 Styczeń 200916 l że to jest temat o bipedzie to nie będe zakładał drugiego tylko dołącze pytanie o podobnej tematyce: jak to jest zrobione, ze biped nie posiada kości a można nim poruszać tak jakby je miał. Czy jest możliwośc zrobienia postaci na takiej samej zasadzie jak biped jednocześnie nie używając go(bipeda) w swej konstrukcji?
Napisano 4 Styczeń 200916 l Widzisz ErOpz... czary ;) hue hue. Nie ma kości a jakby je miał. Odpowiem na dwa razy. 1) Można zrobic sobie swojego ludka. Z prostych obiektów. Połączyc je ze sobą w hierarchii i już. Tak jak w przypadku bipeda, będzie on służył do animowania a potem przenosisz ten ruch na model z dużą ilością detalu (Skin, Skin Wrap i inne tym podobne dziwactwa) 2) Czy będzie działał tak jak biped? To już zależy od umiejętności. Biped ma sporo dośc zaawansowanych funkcji, które zostały napisane od zera przez programisów. I trzeba się liczyc z tym, że robiąc swojego ludka automatycznie się z nich rezygnuje. Albo pisze po swojemu od nowa. No i tyle :) Pozdrawiam
Napisano 4 Styczeń 200916 l Autor klikasz na "Figure Mode" i robisz z bipedem co chcesz, on jest niczym innym jak bryłą wcześniejsze ustawienia możesz zmieniać w nakładce "Structure" a gdzie są te wszystkie opcje?
Napisano 4 Styczeń 200916 l Ok najprosciej mowiac zaznaczasz biped'a klikasz na montion do gory po prawej (takie kolko) nastepnie tam kikasz figure mode (taki chopek) a nastepnie structure na dole. Mam nadzieje ze pomoglem ;]
Napisano 5 Styczeń 200916 l Autor o cholera, jasne że pomogłeś! tylko jeszcze są dwa problemy: 1.czy da się zachować animację, jeżeli zmieniam tylko ze szkieletu na gościa(male)? 2.nie montion tylko motion xD
Napisano 5 Styczeń 200916 l Sorki literki mi sie pomieszaly. Podczas zmieniania struktury animacja sie nie traci. ;]
Napisano 8 Styczeń 200916 l Autor Sorki literki mi sie pomieszaly. Podczas zmieniania struktury animacja sie nie traci. ;] no a mi się traci ;/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto