madin Napisano 3 Styczeń 2009 Napisano 3 Styczeń 2009 Nie jestem pewien czy dobry dział, ale dobra: Gdy już mam zrobionego bipeda, to czy mogę go teraz jakoś zmodyfikować (chodzi mi tu o ilość palców, itp)?
Mr Pank Napisano 3 Styczeń 2009 Napisano 3 Styczeń 2009 masz do wyboru 4 typy bipeda,po naciśnięciu guzika Biped i przeciągnięciu go w dowolnym oknie po prawej stronie pokarze ci sie nakładka gdzie możesz do woli go modyfikować http://i97.photobucket.com/albums/l231/Squid267/BipedSetup.jpg
madin Napisano 3 Styczeń 2009 Autor Napisano 3 Styczeń 2009 wiem jak zrobić bipeda i jak go zmodyfikować, ale jak go zmodyfikować, gdy już jest ustawiony i aby nie stracić animacji.
Mr Pank Napisano 3 Styczeń 2009 Napisano 3 Styczeń 2009 klikasz na "Figure Mode" i robisz z bipedem co chcesz, on jest niczym innym jak bryłą wcześniejsze ustawienia możesz zmieniać w nakładce "Structure"
Gość Er0pz Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 że to jest temat o bipedzie to nie będe zakładał drugiego tylko dołącze pytanie o podobnej tematyce: jak to jest zrobione, ze biped nie posiada kości a można nim poruszać tak jakby je miał. Czy jest możliwośc zrobienia postaci na takiej samej zasadzie jak biped jednocześnie nie używając go(bipeda) w swej konstrukcji?
Kris_R Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 Widzisz ErOpz... czary ;) hue hue. Nie ma kości a jakby je miał. Odpowiem na dwa razy. 1) Można zrobic sobie swojego ludka. Z prostych obiektów. Połączyc je ze sobą w hierarchii i już. Tak jak w przypadku bipeda, będzie on służył do animowania a potem przenosisz ten ruch na model z dużą ilością detalu (Skin, Skin Wrap i inne tym podobne dziwactwa) 2) Czy będzie działał tak jak biped? To już zależy od umiejętności. Biped ma sporo dośc zaawansowanych funkcji, które zostały napisane od zera przez programisów. I trzeba się liczyc z tym, że robiąc swojego ludka automatycznie się z nich rezygnuje. Albo pisze po swojemu od nowa. No i tyle :) Pozdrawiam
madin Napisano 4 Styczeń 2009 Autor Napisano 4 Styczeń 2009 klikasz na "Figure Mode" i robisz z bipedem co chcesz, on jest niczym innym jak bryłą wcześniejsze ustawienia możesz zmieniać w nakładce "Structure" a gdzie są te wszystkie opcje?
Bielik93 Napisano 4 Styczeń 2009 Napisano 4 Styczeń 2009 Ok najprosciej mowiac zaznaczasz biped'a klikasz na montion do gory po prawej (takie kolko) nastepnie tam kikasz figure mode (taki chopek) a nastepnie structure na dole. Mam nadzieje ze pomoglem ;]
madin Napisano 5 Styczeń 2009 Autor Napisano 5 Styczeń 2009 o cholera, jasne że pomogłeś! tylko jeszcze są dwa problemy: 1.czy da się zachować animację, jeżeli zmieniam tylko ze szkieletu na gościa(male)? 2.nie montion tylko motion xD
Bielik93 Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 Sorki literki mi sie pomieszaly. Podczas zmieniania struktury animacja sie nie traci. ;]
madin Napisano 8 Styczeń 2009 Autor Napisano 8 Styczeń 2009 Sorki literki mi sie pomieszaly. Podczas zmieniania struktury animacja sie nie traci. ;] no a mi się traci ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się