Skocz do zawartości

Biped


madin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

że to jest temat o bipedzie to nie będe zakładał drugiego tylko dołącze pytanie o podobnej tematyce:

jak to jest zrobione, ze biped nie posiada kości a można nim poruszać tak jakby je miał. Czy jest możliwośc zrobienia postaci na takiej samej zasadzie jak biped jednocześnie nie używając go(bipeda) w swej konstrukcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ErOpz... czary ;) hue hue. Nie ma kości a jakby je miał.

Odpowiem na dwa razy.

 

1) Można zrobic sobie swojego ludka. Z prostych obiektów. Połączyc je ze sobą w hierarchii i już. Tak jak w przypadku bipeda, będzie on służył do animowania a potem przenosisz ten ruch na model z dużą ilością detalu (Skin, Skin Wrap i inne tym podobne dziwactwa)

 

2) Czy będzie działał tak jak biped? To już zależy od umiejętności. Biped ma sporo dośc zaawansowanych funkcji, które zostały napisane od zera przez programisów. I trzeba się liczyc z tym, że robiąc swojego ludka automatycznie się z nich rezygnuje. Albo pisze po swojemu od nowa. No i tyle :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności