Napisano 5 Styczeń 200916 l Po pierwsze jestem dosc poczatkujacy i raczej samoukiem wiec o pewnych rzeczach pewnie nie mam jeszcze pojecia, tudziez nie umiem, po prostu. Renderuje w vray'u. Poprosze o jakies rady... Calkowicie nie umiem balansowac ustawieniami (nie umiem znalezc optimum miedzy szybkoscia renderingu, a jakoscia). Jak zrobic na pierwszym renderze, zeby te promienie przebijajace sie przez verticale nie byly takie 'ostre'? Jak pozbyc sie czarnych obwodek po wstawieniu tla w okna w PS? Co nie pasuje, co usprawnic, co poprawic, co wywalic.. itp. etc. [edit] Jakimi parametrami manewrować, żeby choc troche zblizyc sie do... 'czystosci'? 1. 2. Edytowane 5 Styczeń 200916 l przez Skubaniec
Napisano 5 Styczeń 200916 l Też miałem problem z czarnymi obwódkami i włączyłem Sub-Pixel Mapping w ustawieniach rendera. Mi się podoba :) Błędów nie widzę
Napisano 5 Styczeń 200916 l a jak dla mnie obrazek za oknem powoduje ze ma się wrażenie iż budynek jest krzywy :O i to okropnie krzywy... jakby miał się zawalić. a może to ustawienie kamery? ... ... albo jestem juz pijany XD
Napisano 6 Styczeń 200916 l Ogólnie wygląda nieźle :) Sam dopiero wziąłem się za interiory, ale może trochę rad mogę Ci dać: - laptop wisi (możnaby dać jakąś tapetkę/wygaszacz na ekran) - lampka biurkowa nie wygląda na zbyt stabilną, ale pomysł na nią fajny - materiał skóry na fotelach trochę mi nie podchodzi + powtarzalność textury na drziach szafki pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto