Skubaniec Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 (edytowane) Po pierwsze jestem dosc poczatkujacy i raczej samoukiem wiec o pewnych rzeczach pewnie nie mam jeszcze pojecia, tudziez nie umiem, po prostu. Renderuje w vray'u. Poprosze o jakies rady... Calkowicie nie umiem balansowac ustawieniami (nie umiem znalezc optimum miedzy szybkoscia renderingu, a jakoscia). Jak zrobic na pierwszym renderze, zeby te promienie przebijajace sie przez verticale nie byly takie 'ostre'? Jak pozbyc sie czarnych obwodek po wstawieniu tla w okna w PS? Co nie pasuje, co usprawnic, co poprawic, co wywalic.. itp. etc. [edit] Jakimi parametrami manewrować, żeby choc troche zblizyc sie do... 'czystosci'? 1. 2. Edytowane 5 Styczeń 2009 przez Skubaniec
Vega Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 Też miałem problem z czarnymi obwódkami i włączyłem Sub-Pixel Mapping w ustawieniach rendera. Mi się podoba :) Błędów nie widzę
pads Napisano 5 Styczeń 2009 Napisano 5 Styczeń 2009 a jak dla mnie obrazek za oknem powoduje ze ma się wrażenie iż budynek jest krzywy :O i to okropnie krzywy... jakby miał się zawalić. a może to ustawienie kamery? ... ... albo jestem juz pijany XD
KamillM Napisano 6 Styczeń 2009 Napisano 6 Styczeń 2009 Ogólnie wygląda nieźle :) Sam dopiero wziąłem się za interiory, ale może trochę rad mogę Ci dać: - laptop wisi (możnaby dać jakąś tapetkę/wygaszacz na ekran) - lampka biurkowa nie wygląda na zbyt stabilną, ale pomysł na nią fajny - materiał skóry na fotelach trochę mi nie podchodzi + powtarzalność textury na drziach szafki pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się