okobogee Napisano 7 Styczeń 2009 Share Napisano 7 Styczeń 2009 WItam mistrzów Mam taki problem że nie moge nałożyc SPRING na element wykonany na początku za pomoca LINEa a następnie przeżucony do EDITABLE POLY. Nie wiem czemu jest tak, jesli ktos wie, a napewno jest taka osobo to prosze o przepis 3dmaxowy jak to zrobic bo mnie pomysły sie skończyły. 3ds 7. Poniżej pokazuje na jakie obiekty chce nałożyc spiralę. Pozdrawiam ogarnietych w 3dmaxsie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okobogee Napisano 8 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2009 Hej ludziska, dlaczego w path deform Pick Path nie działa na element modyfikowany w Editable Poly. Proszę dajcie znać ja to zrobic by było wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 8 Styczeń 2009 Share Napisano 8 Styczeń 2009 Path = Spline, Editable Poly != Spline. Skopiuj sobie linię przed zamianą na poly. Jedną zamień, drugą zostaw jako spline i użyj jej jako Path. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okobogee Napisano 9 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2009 Hej AREV, powiem szczerze ze nie kumam tego przepisu jak bys mógł bardziej to opisac bede wdzieczny. Nie moge cofnac z Editable Poly na Line. Sprawa wyglda tak ze chce aby sprenzynka poszla po obiekcie ktory jest wygiety. Czemu w path deform Pick Path nie działa na element modyfikowany w Editable Poly. Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 9 Styczeń 2009 Share Napisano 9 Styczeń 2009 Bo Editable Poly nie jest krzywą! A właśnie krzywej wymaga Path Deform. Jeśli nie masz oryginalnej krzywej to spróbuj skopiować obiekt poly, zaznacz wszystkie polygony, daj im Extrude z ujemną wartością równą promieniowi jaki na samym początku dałeś krzywej. Obiekt powinien mieć teraz minimalną grubość. Zaznacz którąś z krawędzi biegnących wzdłuż obiektu, daj Loop i utwórz z niej krzywą. Powinna być bardzo zbliżona do oryginału i nadawać się do Path Deform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okobogee Napisano 9 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2009 ok sprobuje. Dzix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okobogee Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2009 Wielkie dzieki Arev ale powiem szczerze ze nie mogę trafic na wartość równa promieniowi jaki dałem na samym początku temu elementowi, wychodzą mi no powiem szczerze dziwactwa. Czy jest jakąś możliwość sprawdzenia tych wartości ? Arev pewnie jestes mocno ogarniety w 3Ds i zapewne znasz wiele rozwiązań wiec moze wiesz jak zrobić taką powiginana blaszke? Próbowałem za pomocą line ale tak nie idzie zrobić. Poniże fota . Jak coś to czekam na przepis Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okobogee Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2009 Hej mistrzowie w 3ds pomocy dajcie przepis na to moje cudo. Pozdrawaim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi