Napisano 6 Marzec 200421 l robie coś na kształt rurki jak się łatwo domysleć :-) składającą się segmentów, a każdy segment składa się z kilku elementów. Może ktoś poradzi jak sprawić, gdy już wszystkie segmenty połączę, abym mógł dowolnie pozaginać tę rurkę w dowolny kształt (np wzdłuż line shape\'a)
Napisano 6 Marzec 200421 l Mój sposób: -połączyć wszystko do jednego mesh\'a (konwertujesz jeden obiekt do mesh\'a i dodajesz pozostałe poprzez attach) - nałożyć modyfikację path deform (z grupy \"world space modifiers\") - wskazać odpowiedniego spline\'a za pomocą \'pick path\' - na koniec wcisnąć \'move to path\' aby obiekt był umieszczony dokładnie w tej przestrzeni w której znajduje się spline Powodzenia
Napisano 7 Marzec 200421 l Autor mam 3dMax 4.2 i nie mogę w nim znaleźć \"path deform\" :-( co zrobić?