Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam taki problem. Chce utworzyć bump mape szumu, który w miarę równomiernie pokrywałaby obiekt. Obiekt to powyginana lampa uliczna. Tekstury proceduralne 2D wykorzystuja mapowanie UV, tak jak tekstury rastrowe. Tekstury proceduralne 3D wykorzustuja trójwymiarowy sześcian otaczający obiekt do zmapowania tekstury na obiekt. Czy istnieją jakieś techniki parametrycznego mapowania tekstur proceduralnych, tak jak to jest w LightWave? Chodzi mi np. o sytuacje, w której tekstura byłaby mapowana równomiernie per face, tak by zachować skalę tekstury proceduralnej na całym obiekcie.

  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.