mandi Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 Witam, Mam taki problem. Chce utworzyć bump mape szumu, który w miarę równomiernie pokrywałaby obiekt. Obiekt to powyginana lampa uliczna. Tekstury proceduralne 2D wykorzystuja mapowanie UV, tak jak tekstury rastrowe. Tekstury proceduralne 3D wykorzustuja trójwymiarowy sześcian otaczający obiekt do zmapowania tekstury na obiekt. Czy istnieją jakieś techniki parametrycznego mapowania tekstur proceduralnych, tak jak to jest w LightWave? Chodzi mi np. o sytuacje, w której tekstura byłaby mapowana równomiernie per face, tak by zachować skalę tekstury proceduralnej na całym obiekcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się