Skocz do zawartości

Przygody Mr. Max'a


Santi_Animator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

 

postanowiłem założyć sobie taki temacik, żeby nie robić ciągle nowych tematów dla krótkich animacji, a jednocześnie nie dawać wszystkiego do działu "Animacja-Testy", bo niektóre przygody mogą nie być zwykłymi testami :P Jak już się rozkręce może.

 

Jeżeli temat się nie spodoba to dajcie go na banicje.

 

Oto pierwsza animka w tym temacie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0isxXtcetJQ

Edytowane przez Santi_Animator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość MarioDeco

Witam!!

 

Ogolnie animka spoko, ale:

- brak mrugniec (szczegolnie jak postac sie boi, to zamyka oczy, bo z tego co zauwazylem to do 2 sek animacji postac mruga pozniej nic i zaczyna mrugac dopiero w 9 sekundzie a pozniej znowu jest jedno lub dwa i koniec, takze wiecej mrugniec szczegolnie jak sie boi lub patrzy z niedowierzaniem to wtedy dwa szybkie )

- brak wybic (te co masz sa za slabe....)

- nie widzac w pewnym momencie ze on sie boi jak przelatuje to ufo (tylko podniosles reke reszta stoi sztywna a powinno ruszyc sie cale cialo...., powinienes to podkreslic ze sie boi...i oczy zamknac...)

 

Dobra wiecej nie napisze, bo nie chce abys sie zniechecil.... :)

 

Cwicz dalej :)

 

Pozdrawiam

MarioDeco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mruganiem się zgodze, z wybić w sumie jestem zadowolony, ale rzeczywiście zapomnialem o ruchu całego ciała podczas przelotu ufo nad głową, ponieważ to byla bardzo szybka sekwencja i w zasadzie nie miał być wystraszony, bo jego mina jest taka jakby się zachwycał lotem pieknego ptaka :P Dlatego nie zamknął oczu, a jedynie odruchowo zasłonił się ręką

 

Dopiero na koniec ma niespodzianke :) Ale wielkie dzięki za rady MarioDeco, wszystkie są bardzo przydatne

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Ja krótko.

Popracuj nad ciężarem postaci. U Ciebie postać po prostu przechodzi z pozy do pozy.

Spróbuj sam tak zmienić pozycję jak np. Twój Max w 4 sek. animacji - trochę tak trudno na jednej nodze cały ciężar ciała przerzucić :)

 

Powodzenia w dalszych animacjach.

 

Pozdrawiam.

R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to wystraszenie się faceta powinno być reakcją na ruch kosza, czyli powinno się zacząć minimalnie później niż zaczyna się ruszać kosz, a teraz oba ruchy zaczynają się w tym samym czasie, przez co nie wiadomo troche na co patrzeć i co sie dzieje. Dwa ruchy zaczynają się w tym samym czasie i nie widać który jest pierwszy (kosz) a który jest rakcją na pierwszy (facet). Powinno wystarczyć pzesunięcie reakcji faceta pół sekundy później, co tez rozwiązało by drugi problem - za monotonny timing reakcji faceta. Człowiek nagle przestraszony najpierw wykonuje bardzo gwałtowny chatyczny odskok, a potem zwalnia. Przydało by się więc pierwszą faze tego ruchu rzyspieszyć jak dla mnie własnie o te pół sekundy o które ci sie przesunie pierwszy klucz tego ruchu. Czy ja pisze zrozumiale? bo już sam nie wiem :)

Dalej pewnie można by dopracować jeszcze wiele niuansów ale najbardziej razi mnie upadek faceta pod wpływem przelotu ufo. Facet spada tak, jakby ktoś mu podciął nogi albo wyrwał dywan, ewentualnie poślizgnął się, czyli przewraca się wmiejscu. Mi natomiast brakuje odrzucenia go do tyłu, może niedużego, ale żebyw ogóle było. Robiąc unik przed przelatującym ufo powinien jednak pdchylic się do tyłu a co za tym idzie podczas upadku polecieć trochę w tył. No spadanie na ławke powino być bardziej dynamiczne, gwałtowne. Cały ruch jest zbyt monotonny, w podobnym tempie, a człowiek przestraszony ma bardziej gwałtowne i nieskoordyowane reakcje.

Rację ma też Riko że powinieneś popracowąc nad ciężarem postaci.

Ale ćwiczenie animacyjne bardzo pozytywne, oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walmord - bardzo dziękuje za opinie i porady, napisałeś bardzo zrozumiale i dużo mądrych rzeczy, za co jestem Ci wdzięczny, tak samo jak reszcie forumowiczów.

 

Z monotonią całkowicie się zgadzam, po części jest to spowodowane tym, że chciałem już to skończyć, czyli zrobiłem tą animacje w 2 wieczorki tak szczerze.

 

A w tym upadku właśnie chcialem żeby nie odleciał w tył, bo uderzenie było (miało być) tak szybkie, że go poprostu przekręciło w miejscu, no ale jak widać moja wizja wydała się jednak troche błędna.

 

I tak nawiasem, on się nie bał :) był zachwycony tym spodkiem, a przynajmniej miał być, ale skoro nie odebraliście tego jak chciałem, to ja zawiniłem, ale jeszcze raz dzięki za rady i będe ćwiczył dalej :P W końcu dop 2 miechy siedze w max'ie więc nie licze na super zachwycenie z waszej strony, ale miło że znalazło się tyle chętnych w ocenie i doradzeniu.

 

Wielkie dzięki i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie dodam iż twoj przyjaciel z ławki, porusza sie bardzo energicznie, jakby mial bardzo duzy nadmiar adrenaliny. Wedlug mnie powinien nieco wolniej "skakac" po tej laweczce, wtedy wygladalo by to chyba bardziej naturalnie. No i chyba na niego grawitacja nie dziala bo troszke "sztucznie" sie porusza jezeli chodzi o jego wyskoki.

 

Ogolnie mam podobne odczucia jak mr. walmord.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w animacji rzuca się w oczy to "statycznyść". Wiele momentów jest, gdy Twoja postać jest w sztywnej pozycji, nic się nie rusza - tak nie może być! Istnieje grawitacja, która sprawia, iż człowiek zawsze ma najmniejszy ruch - widoczny dla oka - nawet, gdy stara się nie poruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności