LordUnderworld Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Witam. Mam taki mały problem. W FAQ nie znalazłem pozycji o blendku dlatego tu pisze. Staram, się robić grafikę w blenderze. Czasami mi wychodzi coś fajnego. Ale mam problem. Mój kolega używa 3ds Maxa. Chciałem mu przesłać swoje dzieło. Niestety próbowaliśmy chyba 2 godziny bez skutku. Czy jest jakaś możliwość by przesłać komuś Grafike 3D z blendka do 3ds Maxa, tzn. że jakiś format co otworzy i blendek i max? A i jeżeli jest tylko możliwość takiego formatu by to otworzył max, to czy max może zrobić rozszeżenie dla blendka? Prosze odpowiedzcie mi na to. Jeżeli coś nie zrozumiecie to powiedzcie. Odrazu postaram się to objaśnić dokładniej.
streaker Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Projekty oczywiście zapisujecie w odpowiednich dla softu formatach, do przenoszenia danych (co zresztą piszę po raz n-ty) są takie formaty jak .fbx, .dae (collada), jak jest sam model (bez rigu, animacji i takich tam) to można .obj. Najpierw zalecam dokładną lekture, co dany program do tego formatu może zapisać i odczytać. Aha, no jeszcze w niektórych przypadkach point cache może się przydać.
sanki Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 formaty te mozesz uzyskac poprzez opcje export i import w blenderze i 3dsmax, file save open nic nie dadza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się