mandi Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 Witam, zastosowałem kilka map noise na obiekcie, o wysokiej częstotliwości, by uzyskać coś a la micro bump. I tu pojawia się problem - a właściwie regularność tekstury noise (vide załączony obraz). Czy ktoś zetknął się z tym problemem? Jest jakieś obejście? (zmiana parametrów tekstury/ mapowania uv nie pomaga - nawet noise dodany do koordynatów UV).
jacenty Napisano 9 Styczeń 2009 Napisano 9 Styczeń 2009 upewnij sie ze bumtextura jest rzutowana po normalach moze to to..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się