Napisano 10 Styczeń 200916 l Witam, jestem absolutnie początkujący i mam pewien problem ze stworzeniem obiektu. Chodzi o to, że nie wiem jak zrobić coś takiego, że w sześcianie wyciąć dziurę w kształcie koła. Próbowałem tworzyć sześcian, potem dzielić go za pomocą subsurf - tworzyłem nowy kwadrat w tym kwadracie, a potem usiłowałem przekształcić go na okrąg, jakby mi się to udało to potem mógłbym użyć extrude i po krzyku... Próbowałem tez w ramach kwadratu w edit mode dodawać okrąg z opcją wypełń i próbowałem połączyć kwadrat i koło ale też mi się nie udało... idę dobrym tropem ? doradźcie mi coś :)
Napisano 10 Styczeń 200916 l Add-mesh-cube ,następnie jedną sciankę extrudujesz do środka i skalujesz ,potem klikasz cały cube i dodajesz po dwa loopy na górne i boczne ścianki ,albo same krawędzie otworu i subdivide 2 czy tam ile razy potrzebujesz , zaznaczasz krawędzie otworu ,klikasz shift+s -> cursor to selection ,następnie w mesh tools ---> to sphere (100%) to tyle ,ważne aby kursos był w środku otworu który ma zostać okrągły ,pozdrawiam .