ResonicX Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 1. mam tutorial z którego chce sie nauczyć tworzyć realistyzne szkło. wypełniłem kieliszek cieczą, ale nie moge zmienić jej kolory np. na czerwony. w tutku jest że trzeba zmienić fog color na czerwony i fog multiplier na 0,05. zrobiłem to ale ciecz nadal nie ma koloru. jak to zrobić?? 2. jak zrobić materiał chromu? (w samochodach się często przydaje) 3. po utworzeniu sphere'y (kuli), tam gdzie linie się zbiegają po włączeniu Smootha tworzą się nierówności. jak je usunąć ?
mkeruj Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 1. Spróbuj dać większy multiplier Foga (2-4?). Zrob tez refraction lekko siwy. 2. W dziale tutoriale jest stary tutek PENdżla. Wszyscy się z niego uczyli. 3. Pewnie siatka jest nieprawidlowa (trojkaty itp). Pokaż siatkę. Albo pomanewruj parametrami w smootcie.
DaveBorck Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 z tego obrazka wygląda jakbyś nie nałożył tego materiału na obiekt:D Jest drugi typ kuli nazywa się geosphere może jego wyprobuj.
mirach Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 fog jest zalezny od skali. Jak nie widac go to pomnoz wartosc przez 10, albo i prez 100 i zobacz jak wyglada. Tak samo w druga strone. Jak jest za ciemny to podziel. Moze byc tez to co Dave napisal :) Sphere przy zbiegu ma trojkaty, musisz sie ich pozbyc.
Rekomendowane odpowiedzi