Napisano 12 Styczeń 200916 l Witam! Chciałbym przedstawić tutaj mój pierwszy model, może nie jest zbyt dobry, ale jak na pierwszy to chyba nieźle ;] modele prawie gotowe, jeszcze tam jakieś małe poprawki, i najgorsze... teksturowanie! Dla mnie to czarna magia :( macie może jakieś tutoriale do robienia tekstur w Photoshopie? (nie patrzcie na kolory, większość to są losowe xD) http://img209.imageshack.us/img209/391/pokj4rq3.jpg Edytowane 12 Styczeń 200916 l przez madin
Napisano 12 Styczeń 200916 l Okno zaczyna się za wysoko. Gałki w szafie za wysoko. Tylko tyle na razie widać.
Napisano 12 Styczeń 200916 l Autor ok dzięki za uwagi :) PS: kurde już mi tu warnami sypią bo nie napisałem obiekt 3D w tytule xD Edytowane 12 Styczeń 200916 l przez madin
Napisano 12 Styczeń 200916 l na podstawie czego robiles ten pokoj?,proporcje skopane,co to jest to na lozku po lewej?materace do poprawy sa, dziwnie wygladaja,pozostala czesc lozka to u ciebie dwa prostokaty,znajdz w necie jakies zdiecie i zrob je porzadnie.Mam wrazenie ,ze drzwi sa wyzej niz sufit,ogolnie troche pusto jakos,szafa tez niezbyt dobrze sie prezentuje,a z biurkiem pod kompa to na latwizne poszedles :p,zrob jakies normalne ladne biurko,pozdro i powodzenia w nauce:)
Napisano 13 Styczeń 200916 l Autor no macie rację, z tymi proporcjami to pojechałem xD kierowałem się tym : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34879 ale wyszło coś wogule innego... co to jest to na lozku po lewej? to miały być poduszki xD zrobię go od początku, dzięki Adam_m za tutoraila!
Napisano 21 Styczeń 200916 l Stary stanowczo za mało chamferów, wszystko ostre jak żyletki, i jak tam spać. Telewizor wygląda jakby się roztapiał, skopane proporcje to chyba najważniejszy problem w tworzeniu wizek, modeli bez refelek. Trochę pusto dodaj jakieś biurko zrób parapet a na nim sadzonkę marihuany czy cuś. Najpierw model potem materiały a na końcu oświetlenie. Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto