Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej, mam mały problem otoz po nalozeniu materialu w vrayu na obiekt sketchupowski vray tworzy strasznie male tekstury niemal wogóle niewidoczne, np nakladam material brick wczytuje bitmape bump etc i owszem czyta wszystko, ale to jest tak malusieńkie i wyglada jak mrowisko niemalże kiedy ja bym chcial normalne eleganckie cegielki, dodam ze dzieje to sie takze w bardzo malych obiektach, nie wiem gdzie szperac zeby to zmienic, tak samo nie wczytuje mi displacementów, nie mam pojecia gdzie moge robic blad, podpowiedzcie czy to moze byc wina materialu czy nalezy poszperac w opcjach jak tak to w ktorych, nawet bawilem sie z tutorialem manual wszytko krok po kroku i dalej to cholerstwo mnie przesladuje...:P prosze o pomoc z gory dzieki, dodam ze dzialam na sketchupie 6 i vrayu 1.1

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli nakładasz teksturę na całą grupę może pojawić się problem tego rodzaju radze wtedy explodować grupę następnie nałożyć teksturę i ponownie zgrupować.

Jeśli poprzedni sposób nie da zadowalającego rezultatu spróbuj na explodowany obiekt nałożyć zwykłą teksturę z zakładki materials(oczywiście zainportowanym powiedzmy murkiem) po czym zlinkować ją do v-ray i dopiero zgrupować.

 

Jeśli żaden ze sposobów nie wypali to niewiem co może być przyczyną

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności