Skocz do zawartości

Pojazd 3D:Orzel(ptak) Imperatora ;p


DiO

Rekomendowane odpowiedzi

heja,

jedno z mich zaliczen do szkoly wiec juz zadnych poprawek raczej nie zrobie ale licze na wasze cenne komentarze.natchnieniem byly "sistry bitwy" z warhammera 40k. przyznam sie z gory ze z powodu pospiechu troche rzeczy spartaczylem :/ UV momentami lezy i kwiczy , i niestety mirrorow tez nie porobilem.model robiony w Maya(grrrrr niechciec ale musiec)2200 trisow,text 204x2048 i 3x 512x512 (smiglo, karabin, glowa pilota -oddzielna UVki poniewaz bedzie robiona krotka animacja) + specular+emissive. Na 1024 tez nie wyglada zle , ale daje oczywiscie wypasniejsza wersje :)

pozdrawiam

006ug4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dzieki panowie, model zostanie oteksturowany ponownie po egzaminach :)

tym czasem moze ktos z was bedzie potrafil rozwiazac moja zagadke bo ja juz probowalem chyba wszystkiego :/ dlaczego w maya normal wyglada lepiej w podgladzie niz po renderingu? :/

007gc5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie rozwiazalem problem - trzeba bylo uzyc mental raya :/ i jest to troche dziwne ze nawet na na wysokich obrotach renderujac "maya software" nie daje sobie rady... wczesniej nie probowalem mental rayem bo nie rozpoznaje on plikow .psd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zebym marudzil, ale (ale i tak to musze zrobic):

Model calkiem fajny, niestety tekstury mi sie nie podobaja - napisales ze zmieniales - pochwal sie!

z tych ktore sa na modelu w pierwszym poscie, nie widac zastosowania tak ogromnych map - calosc wyglada zbyt kreskowkowato, na takiej teksturce mozna upchnac o wiele wiecej detalu. Przepal AO i naloz na ta teksture, juz bedzie wygladalo lepiej (podrysowane cienie nie wygladaja w tym przypadku zbyt ladnie, spojrz na obrzerza tych 'wywietrznikow' na skrzydlach)

Do mapowania sie nie ma jak przyczepic, bo nie widze tam bledow swoim okiem amatora, niestety nie widze tam rowniez powiazac z warhammerowatymi sisters of battle ;p

Trudno jest mi takze dostrzec speca i emmisive (zakladam ze to te niebeiskie w silnikach) - uwazam ze o ile speca nie widac przez oswietlenie, to emisje mozna bylo zrobic na diffuse mapie, chyba ze w animacji bedzie ciemny hangar or smthng (ogolem wydaje mi sie, ze rozmiary map sa przesadzone jak na taki model, spokojnie dalo by sie to wszystko upchnac na 1024^2 i jednej, gora dwoch 512^2 moim skromnym zdaniem, no ale mowiles ze mirrorow nie porobiles...to zle ;p ). Na teksturce ogolem wydaje sie za duzo ziarna, a za malo metalu - jakies rysy, odbryski, zabrudzenia by sie przydaly. Unikaj nanoszenia na teksture topologi siatki! (widze po nitach i plytach pancerza w ktorych momentach sa facesy - w low poly chodzi o to, zeby zrobic z jaknajmniej trisow model ktory wyglada na jaknajwiecej! ^^)

Stworzyles sliczne dzialo G6, sprobuj z podobnymi teksturkami tutaj.

Oczywiscie to tylko subiektywne spostrzezenia.

 

Nie przejmuj sie moim marudzeniem, tak tylko pisze, byc moze cos wyciagniesz z tego co mogloby przydac sie w tym projekcie :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie Piro, masz oczywiscie 300% racji we wszystkim co napisales ,to i ja teraz tez troszke powyjasniam :)

model bedzie uzyty w animacji(praca w grupie na uniwersytecie, grrr) wiec dlatego kilka mapek - pilot ma sie rozgladac, smigla krecie i tam takie bajery ;) z tego powodu tez pospiech i takie....no...niechlujstwo ;) poza tym maya ciagle szokowala mnie czyms nowym , glownie na tle problemow z renderingiem a ja malujac texture zawsze mam model otwarty w tle do podgladu. i jakze moje wielkie zdziwienie bylo kiedy ja tu udoskonalam texture a to lepiej wygladac niechce -no to jeszcze chyba mniej zaczolem sie przykladac.a wszystko przez to ze uzywalem "maya software" do renderingu.mental nie chcial chulac bo textury byly plikami .PSD .ten wrzucony render byl tez zrobiony w "maya swftware" ale z wylaczonym filtrowaniem to tez wyglada tak piaszczyscie jak wyglada a, i na dodatek jes mozliwe ze ten model w animacji pojawi sie w malej grupce , to tez balem sie urzyc zaciekow, rdzy i innych bajerow co by az tak sie nie rzucalo w oczy - jak znam zycie to i tak cos innego wyjdzie. jak by niebylo to teraz bede go robil sam dla siebie i postaram sie zeby bylo jak w G6 i nawet lepiej :)

 

Piro , no i dobrze jak ludzie marudza, dziala bardzo motywujaca :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności